parhaat lomakohteet suomessa!? Ajatellen elokuussa kolme vuotta täyttävää neitiä.. siis mitkä olisi 3vuotiaalle parhaat paikat?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.06.2008 - 17:07

Suosittelen Naantalin Muumimaailmaa, Ähtärin eläinpuistoa ja Korkeasaarta. Monilla paikkakunnilla löytyy mm. eläinpuistoja, puuhamaita sekä vesipuistoja. Ja myös lapsille sopivia museoita, uimarantoja yms.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.06.2008 - 14:57

Komivuotiaalle neidille kyllä löytyy mieluista ihmeteltävää ympäri Suomea. Riippuen siitä mistä lähdette liikkeelle ja kuika pitkiä matkoja haluatte ajella (tai muuten matkustella) valinta voi tulla helpommaksi. Esimerkiksi käynti Muumimaassa voi olla kiva juttu, jos se ei ole liian hankalan matkan päässä.
allaolevasta linkistä löytyy runsaasti tarjontaa

Lähteet:
www.lomasuomi.fi/

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.06.2008 - 21:21

Suosittelen Puuhamaata Tervakoskella ja Visulahtea Mikkelissä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.06.2008 - 15:16

kiitti tosi paljon vastauksista! =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2008 - 14:54

3-vuotiaalle riittänee riemuksi pienetkin mukavat asiat, kuten kotieläintarhassa, lammaslaitumella tms. käyminen. Veikkaanpa, että menittepä minne tahansa, niin pikkuneidille riittää riemuksi pysähtely esim. hyvin varustelluilla leikkikentillä matkan varrella. Näin ollen voitte matkustaa sinne, mikä teitä aikuisia kiinnostaa, kun vain huolehditte "viihteestä" siinä pienin väliajoin. Itse muistan vieläkin, kuinka pienenä (ehkä just 3 vee) olin Linnanmäellä ja raivosin ja kiukuttelin koko ajan ja kaikki oli ihan TYH-MÄÄÄÄÄÄ-ÄÄ-ÄÄ, vaikka matojunaakin pääsin :( Lapsena oli tällaiset asiat hieman hassuja. Lapsi ei hahmota kovin isoja kokonaisuuksia, eli esim iso huvipuisto voi mennä ihan yli ymmärryksen, kun taas mansikkakankaan levittäminen mansikkamaalle voi olla päivan paras hetki....