Omistan kolme vuotiaan sakemannin. Nyt tulossa toinen pentu??? mitä ongelmia odottaa?? (siis koirien kesken)

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.06.2008 - 23:05

Ei meidän koira ole ainekkaan pennuille ole mitään pahaa tehnyt. Vaikka muille aikuisille koirille yleensä rähisee jossei ole tutustunut niihin. Ainakin luulisin että jossain vaiheessa koirilesi voi tulla kinaa siitä kumpi on korkeampi arvoisempi koska niiden ikäero on noin vähäinen.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.06.2008 - 11:27

ensiksi saattaa olla mustasukkaisuutta ilmassa, ja vanhempi koira aika varmasti koittaa ottaa valtaa, siis pomottaa nuorempaa, mut joskus kaikki sujuu kyllä ongelmitta, riippuu aina koirista, mut sakemannin tuntien niin on aika varmasti tulossa jonkin asteista kinaa ainakin.