Saiko kukaan muu Turkin Marmariksesta kuumetautia??torstaina kotiudutiin siis 28.5. Kesk.alkoi kuumeiluillalla hotellilla ja kova

nivel ja lihassärky. tänään perj.alkoi sitten ripuli..salmonellaa?vai jotain muuta?

Avainsanat: kuumeilu ripuli

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 30.05.2009 - 00:21

Voi hurja. Toisaalta kuullostaa ruokamyrkytykseltäkin. Käy ihmeessä lääkärissä jos et sitä ole vielä tehnyt. Pikaista paranemista.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.05.2009 - 09:42

mene heti lääkäriin, eihän tuosta osaa sanoa mikäkös tauti sinuun on iskenyt, joten lekuriin hopi hopi...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.05.2009 - 15:09

Turkissa on epäsiistiä ja olet voinut saada minkä pöpön tahansa.Mene lääkäriin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.06.2009 - 08:26

Olet varmaan saantu sen tosi tyypillisen "turkintaudin" eli epäpuhtaasta ruoasta ruokamyrkytyksen. Lääkärille vaan.