Kertokaa Kesä lauluja? Hyviä kappaleita, jotka vetävät hetkessä mukaansa ja vetää rytmillä mukaan! Nyt ehdotuksia!!

Muukin kun Valvomo- mikä kesä :D

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.05.2009 - 21:15

Kun taas on aika auringon, Aurinko paistaa ja vettä sataa, Keltainen toukokuu, Kesäillan valssi, Katso maalaismaisemaa ja ymmärrät, vanhoja lauluja, uudempiakin on, mutta niitä en osaa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.05.2009 - 21:22

Niitä on niin paljon (riippuupi mihin tarkotukseen haet/etsit), mut yks näist mist tykkään täl hetkel tässä Mamban:
www.youtube.com/watch?v=J7iJao8pAjA

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 29.05.2009 - 21:39

Käyn ahonlaitaa, minä ilman paitaa... Juha Junnu Vainiota sekä vanha kunnon Anttilan kesähuumaus, vai mikä se oli, taattua Rautavaaraa. Nämä ne kuuluvat ehdottomasti kesään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.05.2009 - 22:01

Pitkä kuuma kesä ja popeda

www.youtube.com/watch?v=jmCGol9DZFc

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.05.2009 - 22:17

chumba vei juuri sanat suustani :)
Lisäksi vielä vois mainita Dannyn Kesäkatu ja Inner Circlen Sweat :)

Lisätty: 29.05.2009 - 22:38

hector10: Tuo Repe ja Lissu on muuten ihan ehdoton..olinkin vallan unohtanut koko kappaleen :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.05.2009 - 22:33

Popedan Repe ja Lissu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.05.2009 - 23:16

kappale kauneinta suomea,sateen tango,vielä on kesää jäljellä,kaksi lensi yli käenpesän,1972,pitkä kuuma kesä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.05.2009 - 00:16

Sommaren är kort;Thomas Ledin

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 30.05.2009 - 01:16

Pitkä kuuma kesä, vielä on kesää jäljellä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.05.2009 - 08:41

Kaikki lempparit tulikin tuossa edellä ja muutamia muitakin, mutta ehdoton kesälauluni on Mamban Vielä on kesää jäljellä....muistoja, muistoja..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.05.2009 - 10:13

ilta skanssissa
erämaan mökki
suomen joutsen
keinu morsian
niitykukkaset
saaremmaan valssi
kesä illan valssi

tässä ois sirkermä valsseja..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 30.05.2009 - 11:51

Tehosekoitin - Kaikki nuoret tyypit
Nelly Furtado - Promiscious
PMMP - Kesäkaverit
Timbaland - Release
Kristiina Wheeler - Sunny Day
Akon - Beautiful
- Touch the sky
Britney Spears - If you seek Amy
Fergie - Labels or love
Flo Rida - Right round
Jennifer Lopez - Lets get loud
Kanye West - Stronger
T. I. - Whatever you like
Wyclef Jean ft. T.I - Slow down
Sugababes - Red dress

Itelle tulee näistä viime kesä mieleen, ihania muistoja. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.05.2009 - 15:15

Ilta Saimaalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.05.2009 - 19:22

Kesäkatu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.05.2009 - 11:37

Hetken mietittyäni keksin seuraavaa: Beatles, Abba, Nylon beat, jolta mainittakoon harvinaisemmista biiseistä mm: "Paa paikka palaa, Valmis oon vaikka armeijaan, Lällälällä kundi, Oot kuin karkkia mulle". Hyvä kesäbändi myös Culture club, sekä artisteista: Kikka, Satu Silvo: "Muistojen niitty" ja Joel Hallikainen: "Entä sitten, Vain sinulle, Antaa menneiden mennä, Antaa surun mennä, Haihtuu päivät", eli Pekko elokuvien musiikki, ja on tossa jotain muutakin Hallikaista, josta yleisesti ottaen pidän tosi paljon. Tossa tais olla kaikki sen kesään sopivat biisit, ainakin mitä minä tiedän.Toi täällä jo mainittu Repe ja Lissu on kans tosi hyvä! Ainiin, ja Aknestikilla kans on tosi hyviä kesäbiisejä, esim: "Kesällä ei mennä nukkumaan, Suomirockia, Maailma on naisia puolillaan". Onhan noita...

Lisätty: 31.05.2009 - 16:10

Kuuntelin just Hallikaista, tuli mieleen vielä yks hyvä: "Mihin kaarnalaivat katoaa". Sitten tuli mieleen myös Paula Koivuniemen kaunis: "Aikaan sinikellojen", Katri Helenan: "Katson autiota hiekkarantaa", sekä Janis Joplinin: "Summertime". Vielä vois listaan lisätä Helen Hoffnerin/Lou Reedin "Perfect Day". Movetronilla on kans hyviä, esim: "Eden",
7. aalto ja Nousin kyytiin". Eiköhän tossa ala jo olla...

Lisätty: 31.05.2009 - 18:00

Pakko lisätä vielä pari: Maarit Hurmerinta ja "Jäätelökesä" ja PMMP: "Matkalaulu". Kikan jo mainitsinkin, mutta sanottakoon vielä, että häneltä paras kesäbiisi on: "Ota vaatteet pois", vaikka kaikissa niissä on ihan kiva, pirteä meno...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.06.2009 - 18:35

Paradisio- Bailando ja ehdottomasti Basshunter-Boten anna. Siinä 2 jotka varmasti toimii, vaikka vanhoja jo ovat =)