Oletko tyhjäkkä?

Lisätty: 29.05.2009 - 21:23

Palkinnot:
1. vähäviisas
2. hurjatta
3. ratkaisematta

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.05.2009 - 21:07

Mille nykyiselle sanalle Lönnrot ehdotti 1800-luvun
puolivälissä käytettäväksi sanaa tyhjäkkä?
Vastaus: Nolla

Lähteet:
www.positiivarit.fi/Content....5e1b2332b9

Kysyjän kommentti

Ihmeen tietokilpailukanavan Napsun johdosta joka siitä on nyt virallisesti tullut ? Palkintoja kans ekalle oikein vastanneelle !
Kysyjien runsaan kiinnostuksen ja myötätuntoisen palautteen johdosta minulla on ilo ja kunnia ojentaa sinulle:
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
1. Palkinto
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Kannustakoon tämä sinua yhä uusiin saavutuksiin tietokilpailuihin osallistuessasi.
Onnittelumme koko Napsun puolesta! Palkintorahoja meillä ei ole varaa sinulle valitettavasti antaa Valtion niukasta budjetista ja tulo-ja menoarvion niukkuudesta ja taloudellisesta tilanteesta johtuen.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.05.2009 - 21:18

En ole tyhjäkkä, enkä tyhjä akka. Enkä ihan tyhmäkään. Mutta mikä ihmeen tietokilpailukanava tästä Napsusta on tullut ? Palkintoja kans ekalle oikein vastanneelle !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.05.2009 - 23:05

välillä tuntuu siltä, nyt justiinsa erittäin vahvasti

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.05.2009 - 00:25

Toisinaan on vakka tyhjä,toisinaan taas ei.Ahaa,pisteitä/palkintoja JO annettu,silloin mä vastasin IHAN TURHAAN ;-( ,ei saa enää cancelled vastausta,no älkää noteeratko sitä,please!

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 30.05.2009 - 01:17

Siltä tämä vähän tuntuupi, ajoittain ainakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.05.2009 - 10:17

juups tyhjää päätä ei kivistä, mut minul ain joskus..oisko merkki, et ei ain niin tyhjäkään...hmm ja miettii ahkerasti... :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 30.05.2009 - 11:54

Rappiolla on hyvä olla, ei huolet paina, ei rasitu polla...
VAAN OLLA TÄYSI NOLLA. :)
Jees, olen tyhjäkkä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.05.2009 - 15:16

Oudosti olet alkanut käyttäytyä......

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.06.2009 - 10:59

Mitä tuo taas lienee... en vastaa.