Mitä tekee kun hypeleksii...?

Lisätty: 29.05.2009 - 00:24

Ei ole hyppelyn kanssa mitään tekemistä!

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 29.05.2009 - 19:51

hypeleksimisestä tulee mieleen lähinnä jotakin hypistelyn ja kopeloinnin väliltä...

Kysyjän kommentti

Hypeleksii, eli hypistelee esimerkiksi vaatteita kaupassa, eikä kuitenkaan osta niitä. Hurjatta oli myös aikalähellä oikeata vastausta.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 29.05.2009 - 00:20

No on sinulla nyt jänniä jutskia. Mieleeni tuli että silloin hypitään. Metsään taisi mennä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.05.2009 - 00:23

Minä taas ajattelin, että tarkoitat sanaa hyppelehtii, niinkuin meillä sanotaan. Jos sitä sanaa ajat takaa niin esim. iloinen pikkutyttö hyppelehtii päästyään ulos kesävaatteissa tai muuten vaan innoissaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.05.2009 - 00:35

Tulee mieleen kun karjan laskee laitumelle talven jälkeen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 29.05.2009 - 00:57

Minä olen kuullut aikaisemmin joskus että hyppelemistä meinaapi.
tiedä sitten mitä muuta tarkoittaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.05.2009 - 09:23

hupsihhupsih hlööpilööpi !
Tämän sivun mukaan tarkoittaa hyppelyä, hypähtelyä

annantupa.blogspot.com/2009/...yksia.html

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.05.2009 - 09:23

Olisko jotain laiskanpuoleista oleilua (villi arvaus)!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.05.2009 - 10:58

Kyllä hypelehtiminen tarkoittaa paikasta toiseen pomppimista.Eli ei pysy paikoillaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.05.2009 - 11:55

hypeleksii....hmm...oiskos hypistelee siel teitin kielel...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.05.2009 - 13:36

Hypeleksii ja hipeleksii... jollet het lopeta, niin kerron akalles !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.05.2009 - 14:08

hypetys = Kehumista tarkoittava sana. Käytetään useesti liiallisuuksiin menevässä kehumisessa

tästä slangia johdateltuna, hypeleksiminen on suunnilleen ; ihan posketonta kehua retostelua