Naisten seura tekee miehistä tyhmiä ? Uskotkos tähän tutkimukseen ?

Tuloksista ilmenee, että miesten suoriutuminen tehtävistä huononi naisen seurassa.

koko juttu:

www.iltalehti.fi/rakkausjase...1_lz.shtml

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.05.2009 - 10:50

On se totta. Ainakin minun seurassani. Jos vaikka seura tekee kaltaisekseen...

Lisätty: 28.05.2009 - 20:29

Ylitarkan epäilyihin viitaten lohdutan, että etsiydyn vain ja ainoastaan itseäni huomattavasti viisaampien seuraan, niinkuin nyt täällä Napsussakin !

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.05.2009 - 10:32

Iltalehden tarinoita,joutavia jorinoita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 28.05.2009 - 10:34

Kun pitää todistaa puheensa todeksi, niin kyllä siinä sitten tosipaikan tullen suoritus heikenee. Lajissa kuin lajissa. Anteeksi vastaukseni, mutta itsehän kysyit.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.05.2009 - 10:35

Ei pidä paikkaansa kyllä tämä. Kun mun mies ei ole yhtään tullut minun kanssa tyhmäksi. Vaan päin vastoin se on viisastunut. Voi vitsi noita juoru lehtiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.05.2009 - 10:37

voi teittii miehii te ootte NIIN lutussii..ihanii, uskon tuon, onhan teillä omat tarpeet ja vietit, kuten muillakin uroksilla jopa hiirillä, no ei yleistetä, mutta suurimmassa määrin kuitesni... ;)

Lisätty: 28.05.2009 - 10:42

lisään vielä tähän, että katsokaas joskus alaston piilokamera, siinä näkyy ihan oikeesti mitä naisen seura tekee miehelle... :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.05.2009 - 10:39

No en kyllä usko. Samaa tasoa kuin väite, että miehet ovat naisia pitempiä.

Lisätty: 28.05.2009 - 10:48

Miesten keskipituus on suurempi kuin naisten, mutta jokainen tuntee lyhyitä miehiä ja pitkiä naisia.
Kyseisen tutkimuksen tuloksiin vaikuttaa eniten se, kuinka tärkeä oli se homma, jonka tekemistä viehättävän naisen läsnäolo häiritsi. Ei varmaankaan autonrassailu tai muu miehen lempipuuha!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.05.2009 - 10:40

Pakko se on uskoa, kun kerran on tieteellisesti tutkittu ja todistettu!
Eivät miehet osaa ajaa autoakaan, vaikka näkyvillä olisi vain naisen kuva. www.iltasanomat.fi/urheilu/u...id=1690055
Radiossa varoitellaan tulevan viikonlopun "minihamekolareista".
Tästä ei ole epäilystäkään, että ei pitäisi paikkaansa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.05.2009 - 10:40

Totta se on kuin tolokku pölökky ja mulukku seisoo yhtäaikaa. Vaikken viitsi markkinvoimien lehden linkkiä avata.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.05.2009 - 10:41

Höpöhöpö tuollaisille tutkimuksille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 28.05.2009 - 11:07

Ei se mitään tutkimusta tarvitse. Miehet ovat sen kertoneet aikoja sitten minullekin, että näin on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 28.05.2009 - 11:28

Uskon, jos mies on kiinnostunut jostain naisesta samassa seurueessa, pistää miehet tyhmiksi ihastuminen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.05.2009 - 12:16

Se kyllä pitää varmaan paikkansa,nuorena ainakin on niin herkkä ,kun naisen näkee ,niin tappi menee kovaksi ,miten siinä enää viisasta esittää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.05.2009 - 17:46

Jonkinasteisia "tyhmyreitä" miehistä tulee, kun näkyvillä tai jopa lähellä on puoleensavetävä nainen, isot rinnat tai piukka peppu. Tässä parikymmentä vuotta sitten kaksi autoa kolaroivat, kun kävelin bikineissä uimarannalta valtatien yli majapaikkaan. Tämä tapahtui ulkomailla...mutta nosti melkoisesti itsetuntoani, hih, hih, nyt ei ole enää pelkoa sellaisesta joten suosittelen seuraani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.05.2009 - 18:48

Jos seura kerran tekee kaltaisekseen, niin silloinhan pitäis .?. vai kuinkas se nyt oikein meneekään?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.05.2009 - 21:44

Onhan se itsestään selvää, kun veri pakenee päästä.
Tai sitten "naisten kanssa kommunikoidessa"
- silloinhan rupeaa logiikka yleensä pettämään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.05.2009 - 02:20

Olen joskus asettanut kysymyksen tyhmyyden määritelmästä ja määrittäjästä. Sanontoja on. Minulla ei ole hullun papereita, mutta tyhmä varmaan olen. Kenellä on mies, nainen joka todistaa ettei ole tyhmä niin haluan tavata.Kirjallinen todistus avuksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.05.2009 - 11:34

En usko.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 29.05.2009 - 20:10

No minkäs sille voi jos miehen ÄO siinä laskee.