Mihin onni menee kun se katoaa?

Kysyy Esa Nieminen laulussaan, mutta en saanut selvää siitä mihin se menee? Tiedättekö te?

Lisätty: 03.06.2009 - 22:12

Nyt ymmärrän miksi ES kyseli. Kukaan ei taida sitä tietää. Mutta siitä huolimatta yksi on aika lähellä... mielestäni...

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.05.2009 - 06:59

Onni voi mennä nukkumaan, se voi eksyä ja kadota, mutta aina se takaisin palaa sillä onni tulee eläen.

Kysyjän kommentti

Kiitos. Toivottavasti onni on aina sinun läsnäsi.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.05.2009 - 22:09

toivottavasti sitten joskus kun sen aikan on meiltä lähteä hän menis tuonne kissojen taivaaseen....siis meitin onni punapää....noh vitsi witci..mut mauton sellainen...tuohon vastaukseen en osaa sanoa muuta kuin ,että meneekös kiven rakoon ootteleen uutta hetkeä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 27.05.2009 - 22:23

Ehkä se vain piiloutuu jonnekin odottamaan, tullakseen pian taas esille...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.05.2009 - 22:26

Vieläkö niitä myydään "Onni" merkkisiä varmuusvälineitä? Ne kehotettiin mainoksessa kätkemään, mutta ei sanottu minne.

Lisätty: 28.05.2009 - 01:41

englishrussia.com/?p=1431
Löytyihän se Onni! Venäjällä on ollut suuri onni saada ostaa paikallisia onneja, kuten tekstistäkin selviää.

Lisätty: 28.05.2009 - 03:17

www.youtube.com/watch?v=DIdHibtMgpg Laila tuntuu tietävän, missä Onni on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.05.2009 - 22:33

Onni menee saunan rakoon tai livahtaa ikkunasta ulos. Onni on niin hiljainen vieras että sen huomaa vasta kun se on jo poissa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.05.2009 - 23:43

Onni onnettomuudessa, sinnehän ne kaikki !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.05.2009 - 09:03

Se meni etsimään toivoa,kun sekin on kuulema kateissa,kukaan ei ole viineaikoina kysynyt onks villee näkynyt,ne kaikki 3 menneet varmaan hunningolle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.05.2009 - 09:07

Riippuu tapauksesta, mihin Onni menee kun se katoaa, tai päinvastoin..
Minun Onni-setäni meni aikoinaan sotaan ja katosi laivan räjähtäessä ja upotessa, kun se ajoi merimiinaan..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 28.05.2009 - 09:36

Onni lähti kuulemma karkuun ikuisia riitoja ja ryyppäystä eräässäkin perheessä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.05.2009 - 10:46

Onni odottaa jos se syttys uudelleen tai astuu uusiin kenkiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.05.2009 - 10:48

Se menee oven taakse piiloon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.05.2009 - 10:51

"Kell´onni on ,se onnen kätkeköön"mutta ei siinäkään sanota minne?Mielikuvitusta saap käyttää,pöytälaatikkoon,mekon alle tai povehensa?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.05.2009 - 10:52

Onnikeksit suuhun sujahtaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.05.2009 - 12:48

Sananlaskun mukaan ikkunasta ulos.