Mitä Helsinkin lähiliikenteen aika taulussa juna aika 05.59 A (mitä tämä kirjain tarkoittaa) tai vastaavasti 9.38 U tai 18.49E

Kuka selittäis. Oon täysin "pihalla"

Avainsanat: tollo

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.05.2009 - 18:24

Katso: "Lähijunien pysähtymisasemat pääkaupunkiseudulla"
Kirjain kertoo reitin sekä millä asemilla juna pysähtyy tai ei.
www.vr.fi/fin/aikataulut/rei...enne.shtml

Lähteet:
www.vr.fi/fin/aikataulut/tul...ndex.shtml

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.05.2009 - 18:14

kirjain kertoo junan reitin, so. minkä asemien välillä se liikennöi, nyt just en muista mistä tämä reittikartta löytyy netissä, painetuissa aikatauluissa se ainakin on (yleensä kansilehden kääntöpuolella)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.05.2009 - 18:40

Yllä löytyykin tietoo tähän kysymykseen, mut mie vaan "ihmettelen" tuot siun avainsanaasi; 'tollo', nyt jos myöhemmin joku lähtee ehtimään tähän samaan asiaan/kysymykseesi vastausta joskus myöhemmin, niin tuskin hänelle ekaks tulee mieleen laittaa hakusanaks 'tollo', jos hakee linja-autoist, tms. aikatauluu, tai näit muita kysymyksiäis tuol yllä?? Eiköstä avainsanaoiks (voit vielkii kojailla, jos haluut) sopis: Helsinki, lähiliikenne, aikataulu, kirjaimet, jne?

Tää vaan tällänen äidillinen/napsullinen neuvo/ohjeistus avainsanojen käytöst... eikä sovi loukkaantuu, tää ei mittee henk.koht oo, mut tässä näkyy sit muillekin uusille napsulaisille tuo avainsanojen merkitys ....jookosta?