Oletteko käyneet Saarenmaan -valssissa paikanpäällä?

Itse kävin kerran ja olen sitä mieltä että yliammuttu juttu. Musiikki oli toisarvoinen asia, kaljateltat siellä enemmäkseen kiehtoi ihmisiä. Kesäillanvalssi kuvattiin silloin siellä ja minäkin paljastuin.

Lisätty: 26.05.2009 - 21:54

Ihan ensimmäisen vastauksen perusteella korjaan, että se on todella musiikin kannalta upea tapahtuma.

Lisätty: 02.06.2009 - 21:27

Ennenkuin valitsen parhaan, niin kyllä minä sitä suosittelen. Matka on pitkä ja hankalakin, mutta käymisen arvoinen paikka. Jos ei anna niiden oluen juojien häiritä. Miehistä siellä tuntui olevan pulaa, minäkin kadotin ukkoni vessareisullani pariinkin otteeseen toisten akkojen matkaan. Tanssilattialle, kuulemma...

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.05.2009 - 23:19

olen haaveillut pääseväni ja joskos kerran sinne vielä pääsenkin, mutta saapi nähä milloin...oishan se kokemus sekin...ja valssi o ihanaa tanssia..

Kysyjän kommentti

Kiitos, tee haaveistasi totta!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 26.05.2009 - 21:25

Enpä ole, enkä taida mennäkään, jos se touhu tuollaista on...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.05.2009 - 22:14

En ole käynyt,mutta valssi on kaunis ja sitä on ihana tanssia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.05.2009 - 23:43

Vaimoni on ja piti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.05.2009 - 10:53

En ole,mutta kannattaisi varmasti käydä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 27.05.2009 - 12:41

En ole, Voisin kyllä haluta moisessa käydä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.05.2009 - 13:26

en ole käynyt, mutta ei voi tietää jos vaikka joskus innostus menemään. tai voi olla vain unelma.