Tänään uutiset: Piispainkokous: Repo ei saa toimia pappina?

Onko tämä nyt mielestäsi oikein?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.05.2009 - 16:56

Se on aika harmillinen juttu.Minusta Isä Mitro on tuonut ortodoksisuutta positiivisella tavalla esille.Persoonana hän oikein hurmaava :)

Kysyjän kommentti

Olen samaa mieltä!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.05.2009 - 15:33

onhan se, sanassakin sanotaan, älä pidä muita jumalia

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.05.2009 - 15:37

Onhan se toisaalta hyödyksi(kö),ehtii sitten paremmin tekemään polittisia juttujansa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.05.2009 - 15:38

Joko tai.
Mielipide oli sama tähän asiaan jo aikaisemmin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.05.2009 - 15:51

kieltopäätös on oikea

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.05.2009 - 16:09

Isä Mitro onkin nyt VAIN Mitro Repo.
Äkillinen maallistuminen tapahtui oikein piispainkokouksen päätöksellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.05.2009 - 16:11

Aika tylyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 26.05.2009 - 16:20

Tuo päätös oli arvattavissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.05.2009 - 17:31

Jos häntä kiehtoo enenmän politiikka kuin papin virka,niin se on ihan oikein.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.05.2009 - 18:52

Oikea päätös koska heillä säännöt ovat sellaiset. Papiksi jälleen politiikan jälkeen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 26.05.2009 - 18:58

No säännön mukaan ihan oikein, mutta aika turha sääntö täytyy sanoa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.05.2009 - 19:03

ihan oikein , miten sitä vois täys määräsesti juosta herran sanaa saarnaamassa tai politiikka paasamassa, joten jokin ratkasu on tehtävä, ja nyt hän päätti näin, mutta uskon että isä mitron usko on edeleen niin luja , jotta voi jatkaa tämänkin jälkeen pappina...saarnaamassa.....näin minä uskon...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.05.2009 - 19:04

Ihmisen puolella on hyvä olla, uskoa ei piispatkaan vie. Naurettavaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.05.2009 - 19:27

Noh,häntä sitten kiehtoo polittiikka enempi kuin papin virka,niin se on sitten hänen asiansa,jompi kumpi,kaikkea ei voi saada.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 26.05.2009 - 20:54

Ei ole minusta ollenkaan oikein..typerää toimintaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.05.2009 - 00:12

Olisihan siellä Brysselissä voinut olla ortodoksipappikin näkemyksiä ihmisyydestä ja oikeudenmukaisuudesta esittämässä. En väe siinä ristiriitaa. Toki hänen työnsä Suomessa olisi keskeytynyt joksikin aikaa, mutta pappina olisi voinut silti toimia. Mitähän Jumala tähän sanoisi ?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.05.2009 - 12:47

Mieluummin näkisin ortodoksipapin meppinä kuin esim. uimarin!
Ilman muuta jos tulisi valituksi, joutuisi olemaan poissa eli virkavapaalla vakinaisesta papin tehtävästä, niinhän ne muutkin mepit ovat poissa vakitöistään jos heillä työ on. Kohtuuttoman suuri spektaakkeli asiasta tehtiin, aika näyttää kenen hyväksi ja kenen/keiden tappioksi.
Ettei tässäkin paistaisi läpi ominaisuus joka alkaa k-kirjaimella?