Mistä Etelä-Suomesta löytyisi rannallinen ja saunallinen vuokramökki, jossa majoitus jopa 30 hengelle?

Tarkoitus juhlia pieniä häitä mökkimiljöössä ja majoittaa juhlavieraat paikan päälle. Emme hae pitopalvelua emmekä ulkopuolisten läsnäoloa muutenkaan.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

HH
Vastattu: 26.05.2009 - 13:29

Hummeripoikien Hu-Villalle pitäisi ainakin mahtua moinen poppoo
www.hummeripojat.fi/villa/HU...Villa.html

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 26.05.2009 - 13:59

www.elisanet.fi/poliisienkesakoti/

Poliisien maja on vuokrattavissa kaikille. Ota ja lue oheisesta linkistä.

Lisätty: 26.05.2009 - 14:07

No niin, olinpas hätäinen. Ei tuolla ole majoitusta. Vain juhlatilojen vuokrausta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.05.2009 - 14:20

Käviskö Siikaniemen kurssikeskus Vesijärven rannalla 16 km lahdesta?
Siellä näyttää olevan sopivasti 33 punkkaa.
Messilä hevosineen vieressä.

Lähteet:
www.siikaniemenkurssikeskus.fi/

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.05.2009 - 14:24

Jostain isommasta mökkikylästä sillä majotiusta 30:lle ... se ei ole ihan mökki enää se. Mökkilkyliä löytyy kyllä mutta onko vapaata noin isolle rempalle, se on eri juttu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.05.2009 - 16:18

Asikkalassa Lehmonkärki

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.05.2009 - 17:36

Penttti-Oskari Kangas vuokraa Rymättylässä isollekin porukalle mökit ja saunat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.05.2009 - 19:43

www.herrankukkaro.fi/fi/herrankukkaro

Gristalli tarkoittaa varmaan Herrankukkaroa?Paikkana muuten tosi viehättävä ja majoituksia löytyy erityylisiä lintupöntöstä saunamökkiin,pitopalvelua saaristoherkuin,kiva paikka joka vuodenaikaan.Lilliä laiturilla suuressa saavissa tai saunoa suurensuuressa savusaunassa,jonka yks seinä on kalliota.
Sama kuin kissanaisella,mulle tuli Hgin Lauttasaaren poliisien maja mileen,mutta siellä ei tosiaan ola majoitusta.
Ei tule just nyt mieleeni mun,majoitusta ja rantasaunaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.05.2009 - 19:46

urheiluseuroilla on ollut ainakin joskus heitin vapaa-ajan tilojaan vuokralla....kyseleppä sieltä paikkakuntasi urheiluseuralta...entä liittosi , oisko heillä jotain tilaa joissa ois myös yö sijaa...vuokralle..