Nysse napsulaiset napsaa,tuli mun uusi superkompaktkamera eli mistä kyselin aikoinaan;Canon PowerShotXS200IS!!Onpas SE PIENI,ent.

OlympusMjuu painaa ilman akkua 136gr ja tämä uusi ilman akkua 221gr,nyt latautumassa,myöhemmin illalla tutkin ajan ja CDn kanssa,mutta kyllä molen sitä odottanut kuin kuuta nousevaa.Mitähän mun piti kysyä?

Lisätty: 26.05.2009 - 11:39

www.canon.fi/For_Home/Produc.../index.asp
Hurjatta;tässä linkki Canoniin,mutta kuvaa en just saa,kun on akku lataamolla,mutta tarkan tutkinnan jälkeen mmssa kameralehden suur- nro ja teknistä tietoa sekä yks tuttu asiantuntijalausunto tukivat mun päätöstä tästä kevyehköstä "kaunottaresta"!
Kiitoksia onnitteluista;nyt aikas ylpeänä,kyllä nyt passaa!

Lisätty: 26.05.2009 - 23:06

Gristalli,en tarkoittanut pienen pieni vaan suuri pieni,en etsinytkään kameraa painon mukaan vaan ominaisuuksien,entisessä ei ollut mitään vikaa,sain kelpo kuvia,ei nyt mestarikuvaajan vaan mukavia muistoja,mutta mokoma hajos.Tässä tosiaan 12Xoptical zoom,polttoväli 28-336mm?...?Nyt en jaksa syventyä enempi,latasin CDn.

Avainsanat: kamera

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.05.2009 - 12:21

Onnea uudelle kameralle!
On siinä mahtava zoomi, 12X! Saat lähikuvia vaikka kuinka kaukaa.
Olen itsekin katsellut tuon mainoksia, mutta ostin syksyllä järjestelmäkameran ja raahaan nyt sitä.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.05.2009 - 11:27

onnea sinulle ja uudelle kamerrallesi, ota hyviä kuvia ja laita niitä tänne napsuun niin näen minäkin , miten loistavan kameran olet ostanut...kuvistasi siis...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.05.2009 - 11:30

Onnea uuden kameran johdosta ! Laita hintatiedot kans,ja sitten kuva siitä, miten pieni se on tulitikkuaskin vieressä. Laita vaikka matkakuviin "Helsinki", sillä sinnehän se kuuluu !
;Miulakin on kamera, joku Kodak, mutta haluaisin pienemmän, sellaisen, joka mahtuu vaivatta käsilaukkuun, että olis aina mukana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 26.05.2009 - 11:37

Sitten vain kuvia räpsimään ja muille lähettelemään. Onnea vain uuden kameran omistajalle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.05.2009 - 12:05

Nysse meni, taitat olla Tampereelta? Sorry profiilissasi seisoo helsinki.
Minullakin on Jaappanilainen kamera Yashika YL vuodelta 1958.
Asuessani "Päättömässä" kaupungissa käytin sen huollossa Mannerilla Haknäsissä. Itse Manner kehui että siinä on kunnon optiikka eikä mitkään "muovikitit". Silloin 80-luvulla oli jo Canoneissa mukas kittilinssit.

Kyllähän nuo immeiset näkkyy niitäkin mukanaan kantelevan ja kuvia räpsivän. Joten onnia ja menestystä PowerShotille.

Lähteet:
itsinfocomunicacion.wordpres...-xs200-is/

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.05.2009 - 12:48

Nyt on tullut myös pieniä järjestelmäkameroita markkinoille, kuten Lumix G1, joka on maailman pienin järjestelmäkamera. Panasonicin Lumix G1 kameran rinnalla perinteiset SLR-kamerat tuntuvat suurikokoisilta, raskailta ja jopa kömpelöiltä. Näin ollen uskon että erityisesti naiset tulevat olemaan kiinnostuneita tästä maailman pienimmästä. Kameran punainen väri sopinee myös hyvin naisille?

wautsi.com/wp-content/upload...mera-2.jpg

Lisätty: 26.05.2009 - 15:25

Niin ja paljon onnea uudelle kamerallesi!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.05.2009 - 13:21

Onnea uudelle kameralle, ja pitkää suhdetta siihen.
Onneksi kaikki digijutut muuttuu edullisemmaksi.
Riippuu siitä mitä itse kukin kuvaa.
Mulla pari Nikonin digi runkoa ja 3 linssiä, niillä täytyy tulla toimeen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.05.2009 - 14:07

Toivottavasti pelittää ja on helppo käyttöjärjestelmä.
Itselleni riittää Fujifilm 8.3 mp kamera, hinta oli vaatimattomat ysiysi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.05.2009 - 15:11

Onnea uudelle kameralle, ota paljon hienoja kuvia!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.05.2009 - 17:42

onnea uudelle kuvaaja-mestarille.Saamme varmasti ihailla kuviasi jonkin ajan päästä.Mutta ei sun kameras pieni ole,mun painaa 98 grammaa.