Olin viikon loppuna Jämsässä Hyvän Tuulen messuilla, mieheni ja nuorimman tyttöni kanssa. Siellä esiintyi Duutsonit ovatko Ok?

Sain Jarnon nimmarin käsivarteen. ja kun se viellä on kirjoitettu vedenkestävällä tussilla. kait kuluu ajan myötä pois.Joo siellä taas heitettin piikki palloja jarpin tikkataulu vatsaan 20 kappaletta. verta lensi. yksi 10 vuotias poika pyörtyi kun näkin verta. ei niiden temput ole kaikkien luonnolle sopivaa. vaikka minuakin ne kyllä kauhistuttaa.

Avainsanat: duutsonit hyvän tuulen messuilla jämsän jäähallilla viikonloppuna

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.05.2009 - 15:16

Mitä helkkarin järkeä on leikkiä elämän ja kuoleman välillä?Sori vaan,meillä ei ole yhdeksää henkeä.

Kysyjän kommentti

KIITOS PARHAASTA VASTAUKSESTA SINULLE.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.05.2009 - 11:16

En pitä tuon tyylisestä viihteestä,en menis katsomaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.05.2009 - 11:18

siis nehän ovat ihan syyntakeittomia hulluja ...ihan oma mielipide, en lainkaan tajuu sitä kohellusta ja huutoa ihan idiootin touhuja..no en kylläkään ole ole heitä seurannut, kuin sen verran että sain mielipiteeni syntymään heitä kohrtaan, ensin luulin, et ne touhut oli näyttelemistä, mutta nyt olen ihan varma , et ne on idiottimaista ihan oikeaa elämää...heille..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.05.2009 - 11:22

Tuon tyylinen viihde on mielestäni todella mautonta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 26.05.2009 - 11:24

Kuuluu mielestäni samaan sarjaan kuin Halavatun Papatkin. En menisi vartavasten katsomaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.05.2009 - 11:27

Mikäs siinä jos itse ja perheesi tykkäsivät sousta,mutta en vasiten menis semmoista seuraamaan enkä TVstäkään heitä ole katsellut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.05.2009 - 11:38

En tiedä tapausta. Mukavaahan on se, että itse olet viihtynyt. Meitä on niiiiin moneen junaan... En ylimalkaankaan ole kiinnostunut seuraamaan minkäänlaisia sirkuksia ja taikatemppuja. Mutta jollainhan ihmisten on tultava toimeen, miksei sitten ihmetempuilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 26.05.2009 - 11:42

Minusta ne tyypit on sairaita. Ei tuollainen ole mitään viihdettä. Pysyn kaukana tuollaisista kohelluksista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.05.2009 - 12:25

Pähkähullua bisnestä!
Mitenköhän poikia mahtaa aikuisena kolottaa, kun joka paikka on joskus murtunut tai mennyt sijoiltaan?
Eikös heistä joku saanut ihan oikean työnkin juuri äsken?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.05.2009 - 12:48

en itse pidä niistä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.05.2009 - 13:13

Maailmassa pitää tehdä sitä mistä itse eniten pitää ja mistä esimerkiksi lapsesi pitävät. Täällä ollaan kerran ja elämä eletään päivä kerrallaan. Hyvä, että on erilaisia kokemuksia sitten kiikkutuolissa muistellessa.
Muistan kuinka eräs lääkäri sanoi, kun juoppo oli kuollut maksakirroosiin ja sairaanhoitajat päivittelivät vieressä sen juoppoutta. Mutta, hyvät sairaanhoitajat, ajatelkaa kuinka iloisen elämän hän on saanut viettää ja itse itsensä on tuhonnut.

Et elämästä selviä henkiss', se on faktaa.

Lähteet:
arvauskeskus

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.05.2009 - 13:42

Ruutsonit ihan OK,
täältäpäin muitakin pöhköjä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.05.2009 - 14:03

Sitten varmaan huomasit että yhdeltä tyypiltä puuttuu peukalo?
Että sen luokan kujeilusta on kyse...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.05.2009 - 16:24

tykkään duudsoneista ja itse olisin viihtynyt. Mutta lasten kanssa en olis uskaltanut mennä, omani liika herkkiä vaikutteille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.05.2009 - 17:43

En välitä Duudsoneista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.05.2009 - 19:09

Ei ole minun makuuni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 26.05.2009 - 20:56

En tosiaankaan pidä duudsoneista, ei ole minun juttuni

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.06.2009 - 15:04

en tykkää