Meinaatteko Rusketuttaa itsenne auringossa tänä kesänä?siis oletteko auringon palvojia? itse en halua auringossa makailla.

Avainsanat: haluatteko kesäksi rusketuksen iholle

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.05.2009 - 18:14

Käyn paljon uimassa, mutta en makoile turhaan rannalla. Rannalla makailun voin vielä jollainlailla ymmärtää mutta en sitä kun maataan puistoissa ja varsinkin ulkoilu/urheilukentillä pelaajien ja normaalien ulkoilijoiden tiellä.

Kysyjän kommentti

Kiitos parhaasta vastauksesta sinulle. olen samaa mieltä kanssasi tässä asiassa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.05.2009 - 10:34

Rusketun,mutta en makaa aurinngossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.05.2009 - 10:40

Minä olen punatukkainen,ja palan auringossa,etsin pilvekepaikkoja,vaikka rakastankin aurinkoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.05.2009 - 10:40

Olen jo ruskettunut, viikko Algarvessa sen sai aikaan. En tosin jaksa maata rannalla kauaa aikaa, puolitoista tuntia- 2 tuntia kerrallaan riittää. Viime viikolla olin 1 1/2 tuntia olen tosi ruskaa. Toki ulkona liikkuminen tuottaa hyvän värin.
Rusketus sopii ainakin minulle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.05.2009 - 10:41

Aion täydentää rusketustani hieman tänä kesänä. Mutta kuumana päivänä en aio hikoilla auringossa, ei sovi minulle. Täytyy olla sopivan viileätä, niinkuin esimerkiksi tuulisena päivänä laiturilla. Ja jos tulee kuuma, niin voi pulahtaa uimaan. Silloin tuntuu kesältä.
Auringon valosta saatava D-vitamiini on tärkeätä terveydelle. Monet tautimme johtuvat liian vähäisestä auringon saannista. Siksi kesällä on oleiltava auringossa joka päivä, että tuo D-vitamiini saisi mahdollisuuden varastoitua. Äidilläni mitattiin joku aika sitten D-vitamiinitaso ja se oli 0 ! Ei ihme, että osteoproosi alkoi kehittyä. En aio saada samaa tautia itselleni. Siksi on myös tuo Egyptin talvilomailu tarpeen. Eikä siellä ole kuuma. Katollamme tuulee aina, joten siellä on ihan hauska loikoilla auringossa ja lukea vaikkapa kirjaa.
Voisin kutsua kaikki napsulaiset sinne, mutta älkää tulko yhtäaikaa, ette mahdu !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.05.2009 - 10:47

Kyllä minä otan aurinkoa, aina kun se on mahdollista ja ei ole muuta puuhaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.05.2009 - 10:49

Olen auringon PALVOJA,mikä ei tarkoita paisteessa makoilua.Otan sen mitä ylhäältä annetaan vastaanottavaisena,mutta jos siitä tulee kellertävän ruskea pinta,kelpaa mulle ja samalla D-vitamiini annos.Mun mielestä ihminen on kyllä terveemmän näköinen päivettyneenä kuin kalkkilaivan kapteenina.Kiitos hurjatta,katsotaan mitä tuleman pitää!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.05.2009 - 10:51

olin just eilen ja paloin selästä

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 26.05.2009 - 11:03

Näitten helkkarien tautien takia aurinko on melkeimpä elinehto. En varsinaisesti makoile, mutta vähissä vaatteissa oleskelen niin paljon kuin se vain on mahdollista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 26.05.2009 - 11:05

Kyllä olen ollut jo auringossa sen verran että on jo ihan hyvä rusketus päällä.
Ja aion nauttia itselleni rusketusta vielä lissää

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.05.2009 - 11:11

kiitos kutsusta hurjatta....en yhtään tykkää maata auringossa, mutta väkisin sitä saa, kun tuolla pihalla ahertaa, mutta tauot olen aina varjossa, tai markiisien alla, nuorena ja vähemmän kauniina sain auringon pistoksen ja se oli kaamea kokemus, joten sen koommin olen ollut näitä varjo tyyppejä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 26.05.2009 - 11:29

Haluan rusketuksen ja kasvoille sekä käsivarsille sitä tulee tuolla parvekkeella. Viime vuosina muuten onkin rusketus jäänyt vähemmälle, kun en makoile enää auringossa. Kävellessä tarttuu minkä tarttuu, riippuen siitä mitä on päällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.05.2009 - 15:21

Ei ole mun juttu makailla rannoilla,mutta rusketus tulee kyllä väkisin kun paljon on ulkona.Ja onhan se ihan kivä olla välillä ruskettunut kun vitivalkea.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.05.2009 - 16:30

tykkään makoilla ja tykkään puuhata auringossa. Ja haluan jokaisen säteen iholleni. Rusketus on pikantti lisä, mutta lämpö ja se valo ja kirkkaus tärkein

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.05.2009 - 16:50

Tykkään kyllä kovasti ottaa aurinkoa ja rusketunkin helposti kiitos isäni hipiän :)Jonkin verran on jo kotimaassa aurinkoa tullut palvotttua ja kuukauden päästä tämä tyttö loikoilee Välimeren auringon alla 8)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.05.2009 - 17:48

Suojaan kasvoni,rusketus vanhentaa ja auringonsäteet ovat vaarallisia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.05.2009 - 18:07

En ole auringonpalvoja ja minua ei löydä koskaan rannalta makoilemasta olin reissussa sitten missä päin tahansa. Käytän myös tujua aurinkorasvaa (kerroin +50) ja keveitä pitkähihaisia puuvillavaatteita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.05.2009 - 19:13

Olen jo ruskettunut Suomen suvessa terassitouhuissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.05.2009 - 01:42

Olen jo palanut vesillä moottoriveneellä ajellessa.