Kiitos ystävät, olette kantaneet huolta koirani ja minun yhteenotosta viimeyönä.

Hieman on tänäin pitänyt rauhoittua. Tuo pienehkö revähtymä tuossa olkapään tuntumassa ja rinnassa paranee kyllä kun rauhoitan tuon käden vähäksi aikaa. Särkyä on vielä muutenkin koko kädessä, ja polveen ei oikein viitsi koskea. Mustelmia muutama, mutta kyllä se tästä. Kaikki siis ok. Koirakin uskaltautui jo äsken tulemaan omalta paikaltaan pois tänne yläkerran aulaan minua vahtimaan. Ja uskokaa pois, ei tämä ollut ensimmäinen eikä viimeinen kuupaaraus meikämummolla. Tosin ensimmäistä kertaa siinä oli nelijalkainen vastapuolena.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.05.2009 - 22:22

Mustetaans mummot kävellä pylly pitkällä, etukenossa ja h-i-t-a-a-s-t-i, eihän enää pitäis olla mihinkään kiire. Ketteryys on minultakin kadonnut johonkin, on nykyään kalpea muisto vain. Hyvä, että IDA on kirjoituskunnossa, toivottavasti kaikki meni sitten vain pelästyksen piikkiin.

Kysyjän kommentti

Kiitos, pitää yrittää vastaisuudessa muistaa neuvosi.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.05.2009 - 20:42

noin minulle käy, siis että pystyssä ei pysy, vaan vaakatasossa mielummin, maan vetovoima niin kova,et ei tarvitse olla , kuin matto huonosti, niin siihen rähmälleen menee et perpanto vaan tömisee tämäkin mummi... :( muuten mikäkös vialla noil konteil, kun ovat niin raskaat ja painavat, et ei nouse kontit, vaan siihen sit mukkelis ja makkelis...voi olla jokin pienempikin este , kuten kenkä niin jo mennään vaakaa...ei tajuu ei...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.05.2009 - 21:25

Johan nyt!
En ole käynyt täällä sitten eilisillan, enkä tiedä mitä on tapahtunut, mutta tuosta ylläolevasta päätellen ikäviä.
Ottakaa kumpikin rauhallisesti!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.05.2009 - 21:26

Nyt ei mene öyunet kun Idan sain kiinne. Luulin jo että joutunut sairaalaan Koitahan nyt toipua tästä ikävästä tapaturmasta. Et sunkaan vaan tanssinnu koiran kanssa,kun on sellasia harrastat.Heh..Heh..
Toivottavasti en minä mene aamulla rotkoon kun oven aukaisee suuri rotko edessä kyllä sitte kävisi huonosti,,,,,,,,,
Pitää muistaa kulkea kellarin kautta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.05.2009 - 01:10

Kannattaa sopia asiat sen sun koiran kanssa. : )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.05.2009 - 09:02

Lemmikit toisinaan jaloissa,on tullut se koettua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.05.2009 - 10:15

Minulle kävi myös ihme kommellus 6 vuotta sitten. mutta silloin ei ollut koti eläimen syy. kävelin eteisen käytävää ja komastuin kenkiin siellä. kaaduin vatsalleni lattialle tajusin siinä kaatuessa vetää kädet silmille. mutta ei paljoo lohduttanut olkapääni lähti pois paikaltaan, aloitin mahdottoman tuskan huudon kun kipu oli aivan sietämätön. sairaalaan tuli lähtö siltä paikalta. ensiapuun menin. laitettiin vatsalleen sänkyyn siellä makaamaan. ja laitettiin minulle rauhoittavia sekä lihksia rentouttavaa lääkettä suoraan piikkinä pakaraan. odotettiin et mitä alkaa kädelle tapahtua kun se siinä rentona roikkui lattiaa kohti. siinä se itestään paikalleen lonksahti ei tarvinnut toisten sitä paikalleen ruveta kiskomaan. sit käsi kolmeksi viikoksi kantositeeseen siis vielä tämä oikea käsi ei pystynyt mitään tekemään.on muuten paljon kokemuksia ollut käteni kanssa kun se vaan lähtee tietyssä liikkeessä pois paikaltaan vaikka on joskus minulta leikattu tämä vaivan takia. ei ole suurta apua ollut. mutta jos rupeaa jatkuvasti jokapäiväisissä hommissa pos paikaltaan lähtemään sillon harkitaan uutta leikkausta.MUTTA HYVÄ IDA KUN OLET KUITENKIN HENGISSÄ. ET EI SULLA SIT SUUREMPAA HÄTÄÄ. Ai KAUHEETA KUN LUULIN ETTÄ SULLE ON TAPAHTUNUT JOTAIN AIVAN KAUHEAA. NYT TOIVON ETTÄ PARANET NOILTA KOLHUILTA MITÄ SAIT. KYLLÄ SE SUN KOIRA SULLE HALIT KUITENKIN ANTAA.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.05.2009 - 18:05

Voi jukra.Toivottavasti toivutte molemmat pian.