Lappilaiset ja Lapissa käyneet! Aiotko osallistua Lapin parhaimman matkakohteen, yöpymispaikan ja ravintolan valintaan?

Lapin Kansa - sanomalehden kesäkisa osoitteessa:
www.kesakisa.net/fi

Lisätty: 26.05.2009 - 07:58

Pate, viime kesänä parikin "omaa kohdetta" nousi listalle, sehän uusitaan viikottain.
Taitaa riittää, jos muutama henkilö kerran päivässä äänestää samaa.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.05.2009 - 21:32

Kiitos vinkistä sointu!Osallistuin ja ehkä laitoin "oma kohde"kun ei luettelosta löytynyt,mutta peukut pystyyn.

Kysyjän kommentti

Toivottavasti Sinulla käy tuuri ja voitat jonkin palkinnoista.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.05.2009 - 17:12

voi nyt en osallistu, kun en ole tänä vuonna ainakaan aatellut, että tultaisiin lappiin, joten ei voi verrata paremmuuttakaan..joten tuo kilpailu jää osaltani tekemäti nyt...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.05.2009 - 17:13

Tottakai aion. Kiitos vinkistä!
Olen ollut duunissa Inarissa pari vuotta, ja silloin jäi Lapinreissailu päälle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.05.2009 - 17:38

osallistun ilman muuta ja kiittivinkistä

Lisätty: 26.05.2009 - 00:02

olen osallistunut

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.05.2009 - 18:27

Toivottavasti tänä vuonna pääsen Lappiin. Kisoihin osallistumisesta en tiedä, sillä todennäköisesti emme yövy majoitusliikkeissä, ja syömmekin ehkä joissain tienvarren huoltamoilla, tai sitten "omassa katukeittiössä". Pakettiautossa kulkevat kaikki kamppeemme, yövymme ystävien luona, tai sitten autossa ja olemme "omatoimimatkailijoita". Sellainen on kivaa, on oman onnensa seppä, eikä maksakaan paljoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 25.05.2009 - 19:16

Ilkeänkö edes tunnustaa ettei minulla ole harmainta havaintoa noista paikoista. Kun aina kulkee kohteesta a kohteeseen b, niin sillä välillä ainoastaan kylien kaupat ja D-mittarit ovat tulleet jotensakin tutuiksi. Mutta osallistukaa te, minä pidän peukkuja täällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.05.2009 - 20:05

Kyllä, kyllä ja kyllä olen jo osallistunut. Täällä asuvana olen kyllä kolunnut noita paikkoja reissuillani. Viime vuoden olin Utsjoella töissä ja kyllä siellä Tenojokivarressa luonto on todella suurenmoinen :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.05.2009 - 21:05

Olen yöpynyt eritttäin paljon lapinreissuilla pakettiautossa, teltassa ja pari yötä jopa laavuilla. Ei ole oikein "kunnon paikoista" kokemusta. Rovaniemen leirintäalue tulee ensimmäisenä mieleen, mutta senkin nimi on hukassa, rannasta näkyi kuitenkin jätkänkynttilä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.05.2009 - 01:17

Täytyy ihmeessä käydä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.05.2009 - 02:10

Ei tarvitse, mökki voittaa nuo kaikki tittelit ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.05.2009 - 14:30

En osallsitu, Lappi ei kiehdo millään tapaa. Annettujen paikkojen nimet uppo-outoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.05.2009 - 18:09

olen kierrellyt maita ja mantuja,mutta Lapissa en ole koskaan käynyt.