Joskus pitää palkita itseään, millä tai miten sen teet?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.05.2009 - 21:54

Ostan jonkun kivan vaatten itselle.Tai saatan istua parvekkeella illalla viimeksi ja ihailen pihan kauneutta.
Juon siinä siiderin ja poltan tupakan ja sitten nukkumaan.
Se on kesän ihanuus...ja palkkio itselle..

Kysyjän kommentti

Kiitos. Etkös sinä jossakin paitsiossa ollutkin salaojakaivantojen kanssa - joten olet todellakin ansainnut sen ässän ja teen!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.05.2009 - 21:47

Niin pitääkin;vaihtelevasti palkitsen,joskus kaadan lasillisen tai kaks vinkkua,joskus teen jäätelösatsin,mutta AINA asiasta ja paikallaan palkita,itsensä ;-).

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.05.2009 - 21:50

saan sillon tällön pitää herkuttelupäiviä, joten herkuttelemalla

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.05.2009 - 21:50

ruoka ja herkut ja jos murhetta niin sama juttu..olen niiin hirmu perso kaikkille hyvälle, et oksat pois...minulla onkin jonkin sortin pakkomielle tuohon ruokaan ..olen tullut siihen tulokseen..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.05.2009 - 21:57

Itseään ei palkitse eikä hemmottele koskaan liikaa.
Palkinnot vaihtelevat, ihan fiilareiden mukaan.
Joskus se on lasi tai pari viiniä, joskus kahviketki herkkupullan kera, joskus oikein napakat löylyt saunassa ja kylmä huurteinen.
Yksinollessa se voi olla joko hyvä elokuva tai rentoutuminen hyvän kirjan parissa.
Tai niin kuin tein eilen, osti aivan IHANAT punaiset korkokengät :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.05.2009 - 22:03

Pakkomielle on tääläkin saanut vallan,aina pitäs olla jotain hyvää,nyt se hyvä on näkkileipä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 24.05.2009 - 22:22

Melkein aina se liittyy ruokaan tai juomaan, kun olen tällainen paatunut syöppö. Joskus otan huurteiset, mutta en ole paatunut juoppo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.05.2009 - 22:22

en ole ajatellut noin..en palkitse itseäni taikka muitakaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.05.2009 - 22:22

Ostan laadukasta tummaa suklaata ja uuden pokkarin taikka lähden saunomaan lähimpään saunaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.05.2009 - 22:23

En oikein tiedä mikä se olis. Jotenki ku on hyvä olla ja onnistunu olo, istun vaan ja mietin ja kelaan juttua missä onnistuin tai sain aherrettua jonku loppuun. Se on kyllä sitte sama asia, jos on joku joka mättää....mieliala on vaan just vastakkainen. Joskus ostan suklaata ja herkuttelen tai jätski on mun ykkösjuttu. sitte puolukkavispipuuron syönti tuo mulle erikoisen nautinnon. Siinä niitä aina tilanteen tullen, mitä milloinki. Mutta tuo ajattelu on aina.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.05.2009 - 22:26

Kyllä se vaan mullakin liittyy lähes aina johonkin herkkuun..:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.05.2009 - 22:29

Hemmottelen joskus itteäin sillä, että hyvällä omallatunnolla olla möllöttelen koko päivän, saatan saunoa, jos siltä tuntuu, ottaa päivätirsat, olla tekemättä yhtikäs mitään, kerrankin vain ajatella omaa mukavuuttani, eikä muiden; kyllä sen on ansainnu ja siitä pitää myös osata nauttia, antaa palaa hyvät napsutttaret:) ......... ja sitten paluu arkeen.........:(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.05.2009 - 22:46

Jos oikein ajattelen , niin mene syömään jotain oikein hyvää ruokaa ja nauttia siitä ,sekä kuppi kahvia päälle jota en muuten juo , vaan teetä normaalisti!

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 25.05.2009 - 00:03

joskus saatan ostaa jotain oikein hyvää vähän kalliimpaa juomaa, tai teen jotain oikein hyvää ruokaa, tai vähän mässäilen makealla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.05.2009 - 08:58

Tuo itsensä palkitseminen ,on mulle ainakin vierasta touhua,jos joskus viiniä otan, niin ihan muista syistä.ikää kun tulee lisää,niin viinikin vähenee.Luin yhden jutun jostain lehdestä.Siinä sanottiin ,että se on keeneissä kuinka paljon tai miten iso ämpäri sopii juoda eläessään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.05.2009 - 09:25

Ostan uuden frisbeegolfkiekon jos haluan oikein hyvän palkinnon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.05.2009 - 10:52

Saatan ostaa esim. hyvän kirjan. Ruoalla en koskaan piristä itseäni, se on kohtalokasta!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.05.2009 - 10:56

Alle kolmekymppisenä saatoin työpäivän päätteeksi mennä kuppilaan syömään ihanan italiansalaattivoileivän. Muistan tehneeni sen joitakin kertoja raskaan työpäivän jälkeen. Nykyisin taidan ostaa itselleni jotain kivaa, korvarenkaat esimerkiksi. Minulla on oikeastaan jo kaikkea, en tarvitse enää erillisiä palkintoja, elämä sellaisenaan on jo palkinto.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 25.05.2009 - 16:53

En varsinaisesti palkitse, mutta hyvä mielihän onnistumisista tulee!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.05.2009 - 17:01

Ostan itselleni Body Shopista tuotteita ja Wiklundilta Diorin erikoiskoru-meikkelä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.05.2009 - 02:17

Otan itselleni aikaa ja käyn jossain.