hei napsulaiset...! minkä kasvin ostit puutarhaasi, parvekkeelle , terassille tai pihaasi viimeksi..?

itse ostin amppelimansikkan ja laitoin sen jo isoompaan ruukkuunkin ja oven viereen, jotta kun sitten joskus , ja kun se tekee marjoja niin saapi heti siitä ohi kulkiessa suun makeaksi...

Avainsanat: kasvi mansikka puutarha terassi parveke piha

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.05.2009 - 21:53

Viimeisin ostokseni oli riipparaita, laitoin sen sinne mietiskely alueelle jossa pagodilamppu ja buddha patsas myös oli, voro sen buddhan vei.

Kysyjän kommentti

voi miten törkeää oli varasta toisen omaisuutta, toivottavasti kärsii piston ja omantunnon tuskaa, kun varastamaansa katselee..mihin olet kuvasi laittanut ?

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 24.05.2009 - 21:34

ostin pihasaunalle kukkia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 24.05.2009 - 21:40

Ostin viikolla terassille isohkon amppelin. Sellaisen mitä ei tarvitse nyppiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.05.2009 - 21:41

Ostin kattomehitähtiä mun "kivikkopuutarhaan",joka on perennapenkin reunalla oleva soralla peitetty ja pieniä kivillä reunattu,mutta mehitähdet on viihtyneet sekä muut kivikkoon passaavat.Samalla keikalla ruttulehtipelargoniaa kahta väriä viinilaatikoon pihalle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.05.2009 - 21:47

Pari orvokki-ruukkua pihapydälle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.05.2009 - 22:09

Minulla on parvekkeela petunioita,ne on nättiä ja idioottivarmoja kukkioita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 24.05.2009 - 22:15

Minulla oli viimeksi mansikka parvekkeella. Siihen tuli vaan ihan hirveesti jotain kirvoja, ja kuoli pois. Parikymmentä pientä kuihtunutta marjaa sain. Ei tunnu pärjäävän parvekeoloissa. Tänä kesänä en ole ostanut vielä mitään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.05.2009 - 22:32

Ostin siemeniä jotka olen kylvänyt parvekelaatikoihin elikkäs matalaa auringonkukkaa,kääpiölupiinia sekä kirjokohtalonkukkaa:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.05.2009 - 22:52

Pelarkuunin!

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 25.05.2009 - 00:03

Orvokkeja ostelin viimeksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.05.2009 - 08:02

Alppiruusuja, orvokkeja ja istutin kaikki mukulat ja kylvin siemenet mitä Madeiralta toin. Seuraava hankinta on kärhöt uuden seiväsaitani viereen sekä kaikki normaalit kesäkukat patoihin ja laatikoihin. Vielä pitää vaan odottaa lämpöisempää ettei vaan tulis yöpakkasia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.05.2009 - 09:04

Se oli joku päivän kakkara lajiin kuuluva,mutta ei tule mieleen mikä se oli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.05.2009 - 09:43

Se oli sitruunamelissa vuosi sitten, mutta nyt siinä kasvaa vain voikukka. Pitäisi päivittää, mutta kun olen taas lähdössä pois niin ei ole kukaan hoitamassa, tarvitsee kuitenkin päivittäistä kastelua kesällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.05.2009 - 11:05

Äitienpäiväksi ostin itselleni krysanteemin. Se koristaa keittiön pöytää vieläkin. Ihme, sillä yleensä meillä kukat kuolevat alta aikayksikön. Tänään menen kauppaan ja ostan kaikenlaisia siemeniä, jotka sitten mene istuttamaan "etäpellolle". Ja sitten alkaakin kilpajuoksu rikkaruohot vastaan istutukset. Kummatkohan tänä kesänä voittavat ?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.05.2009 - 17:03

Tummansinisiä orvokkeja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.05.2009 - 21:06

Tänään ostin pikarililjoja, grönlanninhanhikeita, pelakuita, salvian ja marketan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.05.2009 - 02:11

En ole vielä ostanut kukkia, koska pelkään hallaöitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.05.2009 - 10:43

orvokkeja ja samettikukkia.

Lisätty: 26.05.2009 - 10:44

Ai niin ja 70 pensashanhikkia.