Oletkos urheillut tänään?

Itse kävin ihan vain sponttaanisti 16 kilometrin pyörälenkillä, ja kyllä teki hyvää.
Nyt vaan väsyttää kamalasti :D Ehkä se kuuluu asiaan.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 24.05.2009 - 18:16

Urheiluksi kai sitäkin voi sanoa kun keikuin kivillä ja yritin pestä käsiäni alhaalla olevassa vedessä. Isäntä ratkaisi ongelman ennenkuin ehdin putoamaan lapioimalla vettä käsilleni.
Penkkiurheilulajina sitten kiersin 3 tuntia Lemansissa rataa.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.05.2009 - 18:07

olin aamulla tunnin kävelyllä ennen aamupalaa, nyt olen lähdössä kuntosalille

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.05.2009 - 18:09

Pyöräillyt noin 20 km.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.05.2009 - 18:12

tuolla pihassa puuhastellut, mutta ei vois urheilusuoritukseksi sanoa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.05.2009 - 18:16

aivovoimistelua ja itsehillintää, eikös nekin käy jonkinsortin urheilusta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.05.2009 - 18:25

Kyllä olen.
Penkkiurheillut.
Katsoin formulat sohvalla. Osan istuen ja lopun maaten. Rankkaa hommaa yrittää pysyä hereillä. ;-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.05.2009 - 18:43

Ei ole paljon voinut,flunssa pukkaa edellen ja kovenee koko ajan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 24.05.2009 - 18:47

Pitkälle kävelylenkille olin lähdössä, mutta kun pääsin pihalle, huomasin että on tulossa ukkonen. Joten lyhensin lenkkiäni yli puolella. Vajaan tunnin verran tuli ulkoiltua. Ehdin juuri kotiin ennen sadetta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.05.2009 - 19:00

pyöräilyä n.10 km....kilot ei vaan lähde vaik mitä tekee, tuntuu kun urheilemisen jälkeen painoa tulis vielä lisää??muuten hyvä olo tuosta liikkumisesta tulee

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.05.2009 - 19:06

juoksulenkillä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.05.2009 - 19:07

kanootin kanssa vinkuroinnut kolmisen tuntia, kilometreistä ei hajuakaan, mutta varma aavistus siitä että huomenna taas on ihan uusia kipeitä lihaksia ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.05.2009 - 19:47

Pihalla olen ollut, mutta ei se nyt mitään urheilua ollut. Ajattelin kyllä kiviä kantaessani, että tämä on hyötyliikuntaa, ei tarvitse kuntosalille mennä. Eikä täälläpäin sellaisia olekaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.05.2009 - 20:36

Pyörällä keskustaan sekä siellä pieni lenkki ja mutkien kautta ennen sadekuuroa takaisin kotiin,
matkaa tuli noin 20 km ja kivaa oli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.05.2009 - 20:51

Hyötyliikuntaa eli talikolla kääntämistä ;-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 24.05.2009 - 21:00

lasten kanssa riehunut

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.05.2009 - 21:19

Tänään olin töissä ja lykkäsin kaksosten rattaita, jossa istui pari mukeloa, vuoden ja kahden ikäiset vekarat. Kyllä se kävi urheilusta. Teimme aikamoisen lenkin. Sitten lopun iltaa tässä olen harrastanut aivojumppaa mietintämyssy päässäni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.05.2009 - 22:00

En nyt varsinaisesti urheillut.
Puukuorman tein, peräkärriin mahtuu noin 2kuutiota valmiita pilkkeitä.
Tuolla se peräkärri odottaa liiterin kupeella, vielä pitäis saada ne liiteriin, mutta ei enää tänään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.05.2009 - 22:36

Koiran kanssa kävin piiitkällä lenkillä ja lapsosen kanssa pelattiin jalkapalloa .Jälkimmäiseesä meinasi kunto loppua ihan totaalisesti...:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 25.05.2009 - 00:04

Pitkän lenkin tein ja kuntopyörällä pyöräilen hetken

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.05.2009 - 12:20

joo kyllä pyöräiltyä tuli eilen en kyllä laskenut montako kilometriä, kun käytiin hyvän tuulen messuilla jämsässä.hyvä ajaa nyt toi uusi citymaasto pyörä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.05.2009 - 17:07

En harrasta mitään niin alkukantaista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.05.2009 - 02:21

Korkeintaan hyötyliikuntaa pihalla. En osannut lähteä mihinkään, koska odotin vieraita, jotka eivät tulleetkaan, onneksi. Väsytti illalla niin kamalasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.06.2009 - 15:33

menen kohta uimaan ja pelaamaan ranta lentopalloa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.06.2009 - 17:14

Olen joo. Kävin 50 minuutin kävelylenkillä ( Yht 4km) jä käyn tekemässä sen joka päivä ellei sada, Muuten kyllä kävisin tunnin pyörälenkillä ( Yht 5-6km) mutta pyöräni on rikki