Helppoa tapaa piristää huonetta?

Olisiko jotain helppoa(ja ei kovin materiaalia vaativaa,kun ei oikein ole..)tapaa piristää huonetta?Olen siivonut,imuroinut ja pistänyt julisteita seinälle,mutta silti tuntuu vähän ankealta.Ideoita?

Lisätty: 24.05.2009 - 10:36

Ei ole valitettavasti. :( Käytetään vain kaihtimia..

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.05.2009 - 11:23

Osta viherkasvi tai kaksi, ja alkajaisiksi esim. krysanteemi pöydällesi. Tuovat elämää kotiin, ja tuoksuvat raikkaalle. Helppohoitoisia ovat rönsyliljat ja juorut, niiden pistokkaita voit kysellä ystäviltäsikin. Myöskin valaistus on tärkeä. Minulla on kotonani jalkalamppuja ja pöytävalaisimia tunnelman luojina, kattovalaisinta käytän vain äärimmäisessä hädässä. Sohvallesi voisit laittaa koristeeksi jonkun lapsuudenajan nuken tai nallen sohvalle, niin tulee tunne, että et ole yksin huoneessasi. Tee itse taulu seinällesi, käytä rohkeasti niitä värejä, joita huoneessasi on. Taulun ei tarvitse olla "esittävä", mutta jos pystyt siihenkin, niinkuin oletan, niin voisit tehdä vaikka sellaisen. Pidä huoneesi siistinä ja tavarat paikoillaan, niin viihdyt paremmin huoneessasi.

Kysyjän kommentti

Kiitos!Alan pian tekemään kun kesälomalla on aikaa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.05.2009 - 10:35

oiskos teillä jotain kivoja verhoja jotka voisit vaihtaa...

Lisätty: 24.05.2009 - 10:46

oiskos jotain mattoa, jonka voisit vaihtaa , jonkin toisen huoneen kanssa tai päiväpeittoa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 24.05.2009 - 10:43

Kukkia maljakkoon, tai hedelmiä esille johonkin kauniiseen hedelmävatiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.05.2009 - 11:56

Viherkasveja,mieluiten tietty aitoja ,mutta silkkisetkin on ihan ok.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.05.2009 - 12:44

Askeettinen on myös kaunista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.05.2009 - 13:06

Tyynyillä ja uusilla verhoilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.05.2009 - 17:15

Voi että, minua piristää kauniin väriset kynttilät ja pienet lamput. Vaikka uusi raikkaanvärinen pieni pöytäliina ja sitte jotaki pientä hilpentöörää, jolla ei ole mitään tekemistä. ;D Tietty riippuu siitä minkäkokoinen sun huone on. Olisko sun äidillä vaikka joku iloisen värinen matto, jonka voisit laittaa lattialle. Käännä koulupöytä toisinpäin, jos mahdollista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.05.2009 - 17:41

Väreillä saa muutettuu radikaalistikin huoneen ilmettä ja ankeutta poijes nopsasti... , josko vaikka yhden seinän maalais eri väriseksi/tapetois, yms, värimaailmaan siirtyisin täs piristyksessä, vaikken nyt tiedäkään millaset seinät siul täl hetkel onkaan?:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 24.05.2009 - 18:03

Onko mahdollista muuttaa huonekalujen järjestystä, muuttuu ilme kummasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 24.05.2009 - 21:04

Karsi kaikki ylimääräiset huonekalut. Värikkäistä kontaktimuoveista saa kivoja ovi-tai seinätarroja. Voi leikata kuvioita myös kartongista ja liimata sinitarralla seinään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.05.2009 - 09:48

Tietysti energiaa ja voimaa antava fengshui sisustus,
linkistä käänteentekeviä ratkaisuja;

Lähteet:
www.nicehouse.fi/omahuone/fe.../index.htm

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.05.2009 - 10:50

Kukkasia maljakkoon, helppo ja hyvä keino piristää kotia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.05.2009 - 21:10

Kukkia pöydälle, sohvalle tyynyjä ja torkkupeitto, ehkä kynttiläasetelma...?