Yle teemalla näkyy tulevan Roomasta ohjelmaa. Katsotko ja ovatko maisemat tuttuja?

Itse kävin siellä hiljakkoin ja näyttää mukavan tutulta.

Avainsanat: rooma

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.05.2009 - 21:11

Maisemat on tuttuja,Roma vapaa kaupunki.aina ihana Roma,minusta ei ole suurkaupunki varsinaisessa merkityksessä,on ilman pilvenpiirtäjiä tai korkeita rakennuksia,ympäristönä kuin museo,täynnä kauniita rakennuksia,upeita kirkkoja,patsaita,suihkulähteitä, piazzoja sekä historian lehtien havinaa.
Pistin Teeman ROMA-ohjelman boksille,aion katsoa inkkarileffan "Mies hevosena",sateen varjoja en halua katsoa uudelleen,tulihan se joitain vuosia sitten tvstä ja tuntui silloin "vähän"naurettavalta.Haluan säilyttää ne fiilikset mitä oli monta,monta vuotta sitten,kun pyyhimme leffasta tullessa itkusilmien mascarat poskelta.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 23.05.2009 - 20:52

En katso, ja vaikka katsoisin ei maisemat ainakaan tuttuja olisi, kun en ole koskaan Roomassa käynyt, enkä muuten mene. En pidä suurkaupungeista. Lomailen aina mieluummin jollain pienellä paikkakunnalla, joka on kaukana suurkaupungin hälystä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2009 - 21:02

Tulin juuri pellolta. Kitkin ja perkasin, katselin metsää, löysin polkuja, poimin horsmanalkuja, keräsin koivunoksia. En avannut televisiota, kun tulin sisälle. Katselin sen sijaan ulos ikkunasta ja ihailin koivujen vihreyttä. Rooma on ikuinen kaupunki. Ehkä ehdin sinne vielä tässä elämässä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2009 - 22:30

en katso... se on aina kivaa kattoa sellasia paikkoja missä on ollut.. esim nyt formulat monacossa ku just viime kesänä olin siellä kahdesti :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.05.2009 - 08:27

En ihan alusta ehtinyt, mutta loppua katsoin ja tuntui kivalle katella tuttuja maisemia. Samalla totesimme, että Rooma on yksi niitä mielenkiintoisia kaupunkeja joihin haluaa mennä uudelleen. Nähtävää riittää ja kun siellä maanpäälliset osat on katsottu voikin siirtyä maan alle. Ystävättäreni on käynyt ja sieltä sitä vanhaa historiaa vasta löytyykin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.05.2009 - 12:51

Tutuja ovat ovat, kuukauden verran Roomaa tutkinut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.05.2009 - 13:46

En katso telkkaria oikeastaan yhtään.