Mikä kirja sinulla on luettavana parasta aikaa?

Minulla menossa Joel Lehtosen Putkinotko,painos on vuodelta 1947,mielenkiintoinen kuvaus entisajan ihmisistä.

Avainsanat: kirja putkinotko

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 23.05.2009 - 17:44

Iris Kähärin Kesämaa. Kertoo Terijoen asukkaista ennen sotia.

Kysyjän kommentti

Sinäkin annat arvon kotimaiselle kirjottajalle,siksi olit paras vastaaja,yleensäkkin arvostan vastauksiasi.Kaikkea kivaa sinulle toivoen kissaäitti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.05.2009 - 17:37

Danielle Steel - No Greater Love..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2009 - 17:48

Yöpöydällä on lojunut jo puoli vuotta Henriette von Schirachin "Ihanuuden Hinta" ja Mark Arnold-Fosterin "Maailma sodassa".

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2009 - 18:12

Ray Colemanin "John Lennon - täydellinen elämäkerta"

Tuskin tarvii enemmän selittää :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2009 - 18:49

Tällä hetkellä en lue varsinaisesti kirjaa, vaan mangaa nimeltä Nana. ^^

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2009 - 18:51

Stieg Larsson-Tyttö joka leikki tulella-hyytävä dekkari
Tom Hodgkinson-Joutilaisuuden ylistys-Kuinka päästä eroon länsimaisen työmoraalin uuvuttavasta ikeestä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2009 - 19:26

Jäähyväisvalssi

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 23.05.2009 - 19:29

Äskettäin aloitin Tess Gerritsenin Mefisto klubi:n

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2009 - 19:52

Aitasta löytynyt Raimo O. Kojon "Heittiön vaellus". Kertoo kullankaivaja Heikki Kokon elämäntarinan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2009 - 20:39

Kurjat,
Victor Hugo.
Jatkuu kun löydän sen uudesta kirjastosta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2009 - 20:58

Tyynyn alla oli Liehuva liekinvarsi. En vain ole jaksanut lukea sitä loppuun. Elämä on täällä Suomessa minun kohdallani niin poukkoilevaa, että kirjaan tarttuminen ei oikein onnistu. Talvella luen sitten kirjoja. Viimeksi luin Paula Harkin Kadonnut Karibialla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2009 - 22:21

Tällä hetkellä ei mitään kirjaa.
Kesäaikana tulee vähän luettua kirjoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.05.2009 - 09:10

nyt just ei mitään ole, mutta viimeksi luin ah niin niin ihanan kirjan jonka nimi oli ELÄMÄ ON IHANAA sinä on runoja , uusimpia ja niitä vanhempiakin, joten lukekaa ihmeessä ..sen kirjan kannet olen avannut jo monnesti..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.05.2009 - 10:04

Robert James Waller- The bridges of madison county

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.05.2009 - 11:45

Sidney Sheldonin: Mikään ei ole ikuista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 24.05.2009 - 13:30

Juoppohullun päiväkirja meneillään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.05.2009 - 14:02

Kännykän käyttöohjeet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.05.2009 - 16:08

KISS-elämänkerta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 24.05.2009 - 21:07

Ei mikään, viimeksi luin Sinkkuelämää ja Sooloilua - kirjat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.05.2009 - 22:46

Anita Hallama:Sydämen kieltä sydämelle..:) Mielenkiintoinen tarina hänen ja presidentti Urho Kekkosen suhteesta ..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.05.2009 - 14:00

Tällä hetkellä ei mitään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.06.2009 - 11:44

Stephenie Meyer - Vieras