Tarvitsetko arkeesi kalenterin vai riittääkö oma tai puhelimen muisti ?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.05.2009 - 17:11

pari vuotta olen pärjäillyt jo puhelimen kalenterilla,
pahimmoisillaan niitä taisi olla puolikin tusinaa

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 23.05.2009 - 17:16

Seinäkalenteriin merkitsen lääkärikäynnit ja muut käynnit, jotka ovat jonain tiettynä ajankohtana. Ei sitä voi enää luottaa omaan muistiin. En käytä muita kalentereita laisinkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2009 - 17:19

Meillä on seinäkalenteri ja yksi muu kalenteri,niillä pärjäillään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2009 - 17:22

Viime vuonna 2008 olin ilman irtolehtiä Tim**-kalenteriin,mutta olo oli onneton,kyselin huhti-toukokuussa kaupasta,mutta sain aika kummastuneen vastauksen:kohtahan vuosi vaihtuu,elikkä uudet lehdet ostin jo alkusyksystä ja nyt on 2009 elämä niinku senpuoleen järjestyksessä.Hammaslekurit,työvuorot ja muut menot löytyy kansien sisästä.Vielä kun ehtis/muistais kopioida puhelimesta numerot paperille,niin olis hjyvä;mitään niistähän ei muista(min en ainakaan).

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2009 - 17:23

Kotona jääkaapin oves tuo kauppakalenterin-nimel oleva, johon merkkailen nuot synttärit, sun muut menot, töissä täytyyp olla kaks pöytäkalenterii ja koneella 1-2 kalenterii, joihin taas nää työn puolest olevat pakolliset, jot aikataulu, yms. pitäis kutinsa ees joten kuten..., siis aivan liikaa, mutten ilmankaan tulis toimeen näit täl hetkel...no, voi ny nääs...täytyyp sanoo..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2009 - 17:28

Puhelimen kalenteri, lasten jutut sitten papperilla jääkaapin ovessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2009 - 17:39

Puhelimen kalenteri onneksi riittää.
Siinä on vielä se hyvä puoli, että se muistuttaa menoista ja on aina mukana.
Paperinenkin kyllä löytyy, mutta se on lähinnä pitkän aikavälin menoihin, että näkee milloin h-hetki lähestyy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2009 - 17:39

käytän kalenteria jonka saan koulusta joka vuosi :) sinne merkkaan kaikki menot..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2009 - 18:08

ehdottomasti kalenteri, en pystyisi edes töitäni tekeen ilman kalenteria

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2009 - 18:51

Uskon että pärjäisin ilmakin kalenteria, mutta minusta ne ovat niin ihania jotenkin. <3 Puhelimen muistia en käytä niin paljon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 23.05.2009 - 19:26

Kyllä valitettavasti puhelimen muistiin on luotettava. Sillä on tarkka ja hyvä muisti. Ilmoittaa sitten minullekin kun on aihetta.
Niin kyllä minä paljoa nimiä muistan, mutta en kyllä sitä kenelle ne kuuluu...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2009 - 19:29

Ei enää kalenteria tarvita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2009 - 20:52

On niin monipuolinen puhelinen ja sen muisti riittää,
numero, osoite, e-mail ja kengännumero, mitä vielä voi vaatia?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2009 - 22:17

Kyllä on kunnon kalenteri,minne laitan sovitut menot.
Ei muuten muista,kun saatan sopia menon kuukuden päästä mentäväksi.
Sitte pitää olla kellon-aika myös koska on sovittu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 24.05.2009 - 13:30

Puhelimen kalenteri on minulle riittävä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.05.2009 - 14:05

Mulla on käytössä kolme eri kalenteria.Aikamoista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.05.2009 - 17:38

Tartten työni vuoksi oikeaa kalenteria. Olenkin täysin riippuvainen siitä ja se kulkee aina mukana. Ei onneksi mahdu "iltalaukkuun". Kännykkään en luota kalenterina, niin neuroottinen olen. Olisi liian mahdotonta yrittää saada selvää päivien aikatauluista kännykän avulla pelkästään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 24.05.2009 - 21:10

Ei oikeen oo missään muistia, edes päässä... ja sen huomaa. Asiat aika kaaoksessa. Onneks alkaa kesäloma.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.05.2009 - 10:03

En enää Tarvitse kumpaakaan,Odottelen eläke putkea,aukeavaksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.05.2009 - 21:22

Enimmäkseen elelen oman muistin varassa.
Puhelimessa tietty numerot tallennettu, muistan vain oman numeron.
Kalenterissa ylhäällä syntymäpäivät.