Onko tänään kaikilla napsulaisilla parempi päivä, on suosionmittaukset näköjään yöllä tehty?

Itse ajattelin nousta tänään mielipahan syövereistä ja ajatella positiivisesti varkaan tekosia, että hän todella tarvitsi minun puutarha koristeita.

Avainsanat: kiukuttelu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.05.2009 - 09:14

Kylläpäs on ollut ilkeä ihminen joka on mennyt ryöväämään kauniita esineitä puutarhastasi.
Varmaan joku hörhöläinen, ei kait luulisi ns. normaalin immeisen sellaista tekevän.
Kannattaisi ilkitöistä kertoa poliisille, tai vihjaise uutisjuttu paikallislehdelle.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 23.05.2009 - 08:45

Huomenta. Tuntekoon pistoksen tämä varas katsellessaan niitä sinulta viemiään. Tuskin uskaltaa omalle pihalle laittaa, eli mitä siis siitäkin oli hyötyä.
Eilen oli tosiaan sellainen alakuloinen olo itsekullakin. Mutta varmaankin jokaisen päivä on tänään valjennut paremmissa merkeissä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2009 - 09:03

Kyllä varmaankin on tilanne parempi, sillä toivottavasti kaikki on nukkunut hyvin yön ja herännyt oikealla jalalla ylös!
Mun täytyy lukea tarkemmin se mitä on eilen tapahtunut , jotta pääsen ajan tasalle, valitettavasti en eilen ehtinyt oikein napsuilla!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2009 - 09:12

Huoomenta!
Kaikkea sitä kehdataankin varastaa!
Minä olen niin perussinisilmäinen, että en halua edes autoani lukita yöksi, sillä tahdon uskoa ihmien hyvyyteen vaikka mitä kamaluuksia tapahtuisi.
Eräskin hyväkäs rymisteli minut hereille neljältä yöllä ja pyysi kyytiä kun ei saanut autoani omin voimin käyntiin. En viitsinyt lähteä, kun piti aamulla töihin, vaan neuvoin lyhimmän kävelyreitin. Aamulla katsoin autoani, niin sitä oli yritetty saada käyntiin, sillä koko kuskin istuin ja kojelauta olivat kurassa, kun kaveri oli rypenyt ojassa.
Kaverin auton kähvelsi eräs Valjakkala ja ajoi sillä Ruotsiin. Istui pian sen jälkeen parikymmentä vuotta. Nyt häntä ei ilmeisesti tuomita enää mistään, kun on istunut niin kauan?
Takaiskuja tulee vääjäämättä ja niistä on vain päästävä yli. Toivottavasti menetyksesi ei ollut rahallisesti kovin suuri.
Toivotaan, että "salama" ei iske samaan paikkaan toista kertaa.
Hyvää ja aurinkoista päivää Sinulle!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 23.05.2009 - 09:25

Huomenta maarit3 ja kaikki napsuttelijat. Heräsin virkeällä mielellä, mutta olen harmissani sinua kohdanneesta varkaudesta. Onhan se kauheeta, että mennään ja otetaan toisen puutarhasta irtotavarat omaan puutarhaan. Joku nuorisojoukko ollut varmaan asialla. Toivottavasti alkaisivat katumaan ja palauttaisivat ne tavarat vähin äänin.
Miten lie tän päivän paremmuuden kanssa. On niin harmaa ja sateinen ilma, että vaikuttaa mielialaankin. Eikä tuota lämpöäkään liiemmin mittari näytä. Taitaa tulla sisälläolopäivä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2009 - 09:33

Nuoret ovat saattaneet olla asialla, mutta onhan niitä pimeitä tyyppejä vanhemmissakin ikäluokissa. Todella valitettavaa, mutta luulen, että jonain päivänä sinua harmittaa vähemmän kuin juuri nyt. Osta tilalle uudet, olet sen ansainnut !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2009 - 09:42

Ihmettelen tuollaisia varkaita,todella kurjaa sinulle.Mutta hyvä,jos jaksat ajatella positiivisesti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2009 - 09:52

voihan harmi noita rötösteliöitä, linnaan vaan joka iikka ja korvaamaan toisen omaisuuden anastamisesta, oiskos teillä mahdollista tehdä aitaa ja porttia siihen pihaan ja jos on niin osta uudet ja pidä portti lukossa tai aitaa se hiljentymisnurkka portteineen ja niin vaikeutuu homma varastaa....itse olen nyt nukkunut todella hyvin, mutta olikin niin väsynyt, kun reissattiin kahdenkaupungin väiliä ja tais olla jopa kolmaskin siin sivus....nyt on täälläkin harmaa päivä, mutta ei se haittaa tekeminen ei lopu, joten kaikille hyvää viikonloppua ja yrittäkää jaksaa vielä hymyillä vaikka onkin harmaata, tämä päivän on vain kerran ja nautitaan siitä.... :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2009 - 10:35

Törkeä teko heiltä,kaikki näyttää olevan yhteistä omaisuutta,toivon,että saisit takaisin koristeesi,ottaja ei varmasti ole kukaan naapurisi,joku hörhö asialla varmaan on ollut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2009 - 11:21

maailma on mennyt niin "piittaamattomasi". Aikaisemmin tuollainen ei olisi tullut kellään mieleenkään.. nyt voi olla kuka vaan. Vanhus, nuoripari.. joku jolla ei ole ollut rahaa ostaa ja osunut silmään sun pihassa. Tuskin nuoret.. ne ei tarvi tälläisiä ja ikivaltaa se tuskin on. Poliisille mars

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2009 - 12:49

Varas on varas,ei voi mitään. Ratkaisemattomien joukkoon menee poliisilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 24.05.2009 - 21:13

Sitä ei koskaan tiedä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.05.2009 - 15:23

Ettei olisi kyse ilkivallasta, kun se oli buddhan patsas jos oikein muistan eikä kiinnostuksesta esinettä kohtaan. Ruma temppu joka tapauksessa.