Kuka tiettyä ruokaa rakastava lemmikki täytti 19.6.2008 pyöreitä vuosia?

Eikä hän tainnut erikoisemmin tykätä maanantaistakaan.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 22.05.2009 - 22:31

En tosiaankaan tiedä, mutta Karvinen tuli ensin mieleeni. Toivottavasti saan kuulla sen oikeankin vastauksen.

Kysyjän kommentti

Kiitos. Tiesithän sinä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 22.05.2009 - 22:44

Karvinen tuli mullakin mieleen ensimmäisenä...
Lasagne se tais se ruoka olla ja maanantai inhokkipäivä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.05.2009 - 22:45

Karvinenhan tuo on.
Karvinen nykyään
Karvinen (engl. Garfield) on lihava ja laiska kissa, joka pitää nukkumisesta ja syömisestä. Se inhoaa maanantaita, dieettejä, hämähäkkejä ja eläinlääkäriä. Karvisen lempiruokaa on lasagne, mutta se pitää lähes kaikesta ruoasta, lukuun ottamatta rusinoita, maksaa, ja pinaattia. Vahva kahvi on hänelle myös mieleen. Karvinen ei itse tunnusta olevansa lihava, vaikka onkin sen monesti joutunut toteamaan. Vaikka Karvinen tekeekin usein pilaa isännästään ja Oskusta, syvällä sisimmässään Karvinen rakastaa Eskoa ja todella syvällä myös hölmöä perheen lemmikkikoiraa. Karvisen ulkonäkö on muuttunut huomattavasti vuodesta 1978 tähän päivään: nykyään se kävelee kahdella jalalla ja on pienempi ja hoikempi. Jim Davisin sanoin ensimmäinen Karvinen muistutti jopa jänistä. Karvinen on Jim Davisin mukaan rodultaan Maine coon.
Tiedot:
Syntynyt: 19.6.1978
Tunnettu maailmalla nimellä: Garfield
Ulkoasu: Oranssi mustilla raidoilla.
Sukupuoli: Kollikissa
Henkinen isä: Jim Davis
Lempiruoka: Lasagne
Vihaa: Maanantaita, diiettejä ja ylenmääräistä aktiivisuuden tasoa.
Rakastaa: Syömistä, nukkumista, Oskun kiusaamista, TV:n katsomista, Postimiehen kyttäämistä ja Nallen kanssa leikkimistä.
Rakkain: Arlene
Asuu: Eskon luona.
Debyytti: 19.6.1978

Lähteet:
Wiki

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.05.2009 - 22:47

Karvinen tuli mieleen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.05.2009 - 22:55

minun lempi kissani näiden kahden lisäksi jonka suuri herkku on lasagne....eli karvinenhan tuo on..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.05.2009 - 23:25

Ei tuu mieleen noin vanhat asiat

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2009 - 00:03

KARVINEN voi lauleskella:Olen kolmekymppinen,olen kolmekymppinen... ;-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2009 - 09:59

Karvinenhan se.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2009 - 12:11

Karvinen tiätty :o)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2009 - 14:18

Eihän tässä muuta voi sanoa kun Karvinen...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2009 - 21:25

Karvinen,tuo ihana laiska kisuli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 24.05.2009 - 21:21

KARVINEN, veikkaan. ja kaikki muutkin taitaa niin väittää