Minkä elokuvan katsoit viimeksi / minkä aijot katsoa lähiaikoina?

Olen aivan innoissani, ostin juuri äsken tupla-DVD:n jossa on elokuva Forrest Gump. Katoimme sen vasta koulussa ja se on aivan loistava!
Minkäslaisia elokuvia napsulaiset tykkää katsella?

Avainsanat: forrest gump elokuva

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.05.2009 - 20:47

Katsoin seuran tv-maailmalehdestä, että Con air lento vapauteen tulee tässä lähipäivinä. Sen aion katsoa, vaikka olen nähnyt sen useamman kerran.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 22.05.2009 - 20:07

Tarkoitus olis katsoa lähiaikoina;
Der Baader Meinhof Komplex (2008)
Asiasta ja aiheesta aikoinaan paljon lukeneena kiinnostaa myös nähdä tuo leffa.

Lähteet:
store.mtv3.fi/epages/MTV3.sf...0201179710

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.05.2009 - 20:11

No,jos wild child joskus tännekin rantautuu(mulla alkaa jo olla aika vahvat epäilykset että ei.)niin voisin ehdottaa että mentäisiin kamun kanssa kattomaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.05.2009 - 20:12

ace ventura - kun luonto kutsuu. mahtava leffa ja sen katson varmaan seuraavaksi uudelleen! jim carreyn leffat on hyviä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.05.2009 - 20:44

Mayberlane

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 22.05.2009 - 21:05

Telkkarista tulee niin paljon leffoja, etten tosiaankaan muista minkä olen viimeksi katsonut. On siitä nyt aikaa jonkun verran kuitenkin. Leffateatterissa olen viimeksi nähnyt Colorado Avenuen. Siitäkin on jo muutama vuosi. Seuraavaksi katson jonkun mikä vaikuttaa mielenkiintoiselle. En tiedä vielä minkä katson.

Lisätty: 22.05.2009 - 22:34

Pienenä sivuseikkana sanon, etten koskaan katso samaa elokuvaa kahta kertaa, paitsi poikkeuksena Tuntematon sotilas. Sen olen nähnyt varmaankin 20-30 kertaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.05.2009 - 21:08

en tiedä jaksanko katsoa, mutta tänään tulee piano, ja katsoin viimeksi karvisen ja se oli hauska...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.05.2009 - 21:20

En nykyisin jaksa katsoa elokuvia. En tiedä miksi, mutta niin se vain on.

Lisätty: 23.05.2009 - 09:40

Yritin katsoa tuon Pianon, mutta koska pianonsoitto on itselleni rakkaimpia harrastuksia, niin en voinut katsoa sitäkään loppuun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.05.2009 - 21:42

40 ja vielä neitsyt. Murkun kanssa katselin, enkä ollenkaan omasta halusta.
Australian voisi katsoa, kun olisi sopivaa aikaa. Näin kesällä ei tunnu löytyvän. Napsukin menee edelle, kun tässä voi samalla puuhailla muutakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.05.2009 - 23:24

hmm mikäköhän vois olla.. oon kattonut pätkiä elokuvista, elokuva jonka muistan kattoneeni kokonaan viimeksi on sex drive, mut luultavasti oon kattonut jonkun sen jälkeenkin.. en tiedä mikä aion kattoa seuraavaksi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2009 - 00:36

Pirates of the Karibean-Mustan helmen kirous katsoin viimeksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2009 - 10:00

Siitä on niin pitkä aika,etten edes muista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2009 - 11:21

Itse kävin katsomassa viimeksi Australian ja se oli TOSI hyvä. Käyn varmaan seuraavaksi katsomassa Postia pappi Jaakobille koska olen kuullut että se on tosi hyvä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2009 - 15:28

telkkarista tulee aivan uusi STAR TREK ,sen katson ensiviikolla

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 24.05.2009 - 21:21

Twilightin teatterissa