Moi napsulaiset mitäs jännää on tapahtunu viime aikoina tai joskus? p.s Älkää välittäkö Katerogiasta pliis.

Kero omasta seikkailustasi tarina.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.05.2009 - 17:35

En minä tarinaa osaa kertoa, mutta 2 yötä sitten meidän pihalla yöllä oli käynyt varkaita, minulta varastettiin buddha patsas , leijonanpää pienestä suihkualtaasta, tuulikello sekä minun puutarha ämpärini ja minulla on asiasta tosi paha mieli.

Kysyjän kommentti

Oli aikamoisen surullinen tarina :(

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 22.05.2009 - 17:50

Naa...No aloitin tarinaa..tuloksena että koko tarina sai mennä roskikseen.Inhoon inspiraation puutetta...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.05.2009 - 18:59

Voi kuin ikävää maarit3,sinähän rakensit sitä "hiljentymisnurkkausta puutarhaasi",kyl ihmiset on ilkeitä.
Mulle on eläinkunta ollut ikävää,eilen laitoin mun ns.kivikkopuutarhaan uusia kattomehitähtiä (Kukkapenkissä alue sorapeitteellä ja mehikasveilla).Yks sortti kuulemma vaikea kasvattaa ja jo nyt pukkaa kukkaa esiin ;-).Noh,eikös kanit tai myyrät ole penkoneet penkkiin kuoppia ja kasanneet multaa mun mehikasvien päälle,ne siat!!Harmittaa niin vietävästi,mitä teen?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 22.05.2009 - 19:20

Meille mummoikäisille ei tapahdu enää mitään jännää. Kaikki päivät ovat toistensa kopioita. Rauhallista oleskelua vaan.
Pääskyset näin eilen ensimmäistä kertaa. Niitä olikin paljon. Kovaa kriikumista (laulamista) pitivät lentäessään tässä talojen välissä. Niitä on kiva katsella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.05.2009 - 19:28

Jännää oli eilen kun paistoimme laavulla makkaraa ja odotimme meneekö laivoja ohi. No laivoja ei mennyt, yksi kanootti vaan mutta ei haitannut - hyvä ilma, hyvä makkara.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.05.2009 - 19:55

Sellaista jännää että ostin tänään ensimmäisen uuden auton! En suurta enkä ihmeellistä vain sellaisen jolla pääsen pakolliset liikkumiset liikuttua.. Mutta tavallaan jännää se oli.
Ja nyt alan jännittää pääseekö vanhempi tyttö luokaltaan..
Todella ikävä juttu käynyt sinulle Maarit!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.05.2009 - 21:11

Maaritille lohdutusta ja tukea. Minultakin on kerran viety tyttöpatsas pihalta. Surin sitä pitkään, se oli kuin oma lapsi minulle, sillä käänsin sen aina kotiinpäin, kun joku tytöistä asui kotona, ja poispäin, kun he olivat maailmalla.
Minulle ei nyt mitään "jännää" ole tapahtunut aikoihin. Paluu kaukomailta Suomeen on aina jännää, lumet olivat sulaneet ja ilmat lämmenneet. Ehkä tämä jokakeväinen vihreyden määrä on aina yhtä huumaavaa. Siihen ei totu koskaan, eikä tähän valon määrään Suomen keväässä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.05.2009 - 21:25

voihan noita rosmoi, miksei voi ostaa omia patsaita , kun itää varastaa en ymmärrä laisinkaan, voihan noita viedä nuorisokin kiusamielessä, mutta kuitenkin raukkamainen teko oli...tässä on nyt jännittetty, että pysyykö valtit, öljyt , petsit puussa , kun ollaan maalattu, josko tulee sadekuro ja hakkaa kaiken työn ja maalin plörinäx..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2009 - 10:07

Odotan innolla kirjani julkaisua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 24.05.2009 - 21:25

TET-viikko oli aikas jännä, ainaski ku sain kaks ekstravapaapäivää... kävin sitte seinäjoella moikkaas kaveria.