Joko olette kerenneet mokailemaan,heti aamusta?

Minä suihkusta tultuani,aloin rasvata itseäni käsisaippualla,nestemäisellä,se moka poiki uuden suihkun.

Avainsanat: suihku raikkaus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.05.2009 - 10:23

hehee :) en tänään, mutta muistan kun kerran laitoin hiuksiani ja sumutin hiuslakkaa pään täyteen, hiukan ihmettelin miksi se lakka haisee niin ihmeelliselle, no se ilmanraikastinta , jota sumutin oikein kunnolla, kaiken huipuksi olin lähdössä ja kaveri jo odotti autossa, joten eikun reissuun ja kamu ihmetteli hajua, mä siihen vain , et vaihtui hiuslakka ja raikastinpurkit...mutta ei hiuksille siitä mitään tapahtunut, yhtä lentävät ja omapäiset olivat, hajukylläkin leiljaili mukana...iltaan asti piti olla että sain pestyksi pois, mahtoi siellä luentosallissa porukat ihmetellä, itse olin kuin ei mitään ois tapahtunut...

Kysyjän kommentti

Hauskin moka sinulla,terveisin kissäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 22.05.2009 - 10:21

KÄÄK,inhottava moka,tai ehkä jos hiuksiin sitä lykkää tai pesee melkein hampaansa jollain cremillä,toistaiseksi mokailemati tämä ma-eikus perjantai-aamu,ehtii,ehtii vielä,koko päivä aika mokata!

Lisätty: 23.05.2009 - 09:59

Nonnii,tänä aamuna paljastui eilinen moka,eli olin pistänyt epähuomiossa bioroskikseen jonkun silakan perskan ja "haju" oli melkoinen,siis semmonen kalman haju mun köökissä,nyt suihkutettu sulotuoksuja ja bioroskis tietty poissa,mutta...ilmeisesti poisttutava raikkaaseen sateen jälkeiseen ilmaan mahdollisimman pian!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.05.2009 - 11:05

Ainahan sitä ehtii,mutten kerro,perhesalaisuus

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 22.05.2009 - 11:09

En vielä tänään, mutta ei hätää - vielä kerkiää.
Mutta muistui eilisistä puutöistäni mieleen, että olimme siskoni kanssa kirppiksellä ja siellä oli ajanpatinoimasta laudasta tehty ikkuna jossa oli ikkunalauta ja siinä tekobelargoniaruukku. Katselin sitä aikani kuin paraskin ammattilainen ja hintalapun huomatessani tokaisin siskolleni että on siinä purkulaudalle laitettu hyvä hinta. Takaani kuului röhäisy ja mies henkilö tuumasi: se on kyllä käsityönä tehty että siksi kova hintakin. Sen ikkunan tekijä oli ollut koko ajan siinä lähistöllä ja kuullut mölyni. Ei auttanut kuin kovasti vaan kehua miten paljon siinä on tainnut mennä aikaa ja vaivaa ja onhan se tosi upea! Mutta näin meidänkesken - se oli todellakin ylihinnoiteltu kokoonsa ja näköönsä nähden.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 22.05.2009 - 12:02

Sen verran ainakin, että linkitin sinulle väärän kappaleen. Mokahan se on sekin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 22.05.2009 - 12:11

No enpäs ole vielä tainnut keretä mokailla.Ehkä se ensimmäinen koittaa kohta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.05.2009 - 12:45

en oo vielä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.05.2009 - 12:45

Tähän asti mennyt ihan hyvin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.05.2009 - 14:26

Nyt on jo iltapäivä ja töissäki olen ehtiny olla, enkä ole vielä mokaillu. Se onkin suuri saavutus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.05.2009 - 14:27

Nyt on iltapäivä jo pitkällä, enkä muuta mokaa ole tehnyt, kuin antanut tilinumeroksi vahingossa puhelinnumeron. Huomasin kuitenkin tarkistaa asian välittömästi, ja korjasin sen. Mutta tuo onkin minulle täysin normaalia. En ole koskaan rakastanut numeroita eivätkä ne minua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.05.2009 - 15:28

Sammakoita karkailee suusta harva se pv, inhottavaa, että vanhemmiten olen alkanut punastumaan omillekin jutuilleni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 22.05.2009 - 15:59

En ees muista kaikkia, mokailen koko ajan. Jos jokaisesta nolostuis ihan hirveesti, saisin jatkuvasti kulkea posket punaisena

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2009 - 11:29

Ei vielä,mutta päivän aikana kerkiää.