Mitä mielipuolta ihmisestä. Politiikka,uskonto ja isänmaa ei taitane kuulua sääntöihin

Lisätty: 22.05.2009 - 06:32

www.arivatanen.com/

Avainsanat: ari

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.05.2009 - 07:10

Kyllä on ihan joutava mies edustamaan Suomea maailmalla. Olessaan Ranskan EU-edustajana niin tais pitää enemmän Suomen kuin Ranskan puolta, kun eivät huolineet ehdokkaakseen nyt.. (Ranskassa vähän halitsevat suomea kielenä) Harvaa suomalaista on Ranskan presidentti pyytänyt EU-ehdokkaakseen kuten Aria edellisissä vaaleissa.
Tietääkseni on uskovainen maitopoika. Näkyy pitävän Suomea isänmaanaan, Politiikka on siinä sivussa "paskan jauhamista" kuten kaikilla muillakin politikoilla.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 22.05.2009 - 08:56

Ari Vatanen pirun hyvä tyyppi,Suurin piirtein kuoli auton ratissa,siitä heräsi vielä henkiin ja vielä suurin piirtein terveenä.,,
Terve sana on huono kun kuka määrittelee onko täällä kukaan täysin teve.Minä ainakin pidän häntä arvossa.Varsinkin kun ei ruvennut .joksikin papiksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.05.2009 - 09:09

voi olla ihan hyväkin tyyppi jossain asioissa ja jossain ympäristöissä, mutta ei kyllä täytä omia EU edustajani kriteereitä ...

Lisätty: 25.05.2009 - 22:53

tulipa luettua herran ympäristökäsityksistä, huh huh ... siinähän vasta oikea savolaisten Berluskoni onkin ...

www.iltalehti.fi/vaalit/2009...8_vl.shtml

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.05.2009 - 09:14

en kans äänestä, mikähän siinä on et kaikki sinne pyrkii kike, sievinen ja muut julkkut....ois vaan hekin omassa kastissaan....

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 22.05.2009 - 09:34

Olisi Ari vain pysynyt kotimaisilla ralliteillä eikä lähtenyt politiikan viidakoihin kurvailemaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 22.05.2009 - 11:08

Mutta ajatelkaapas sitä, että jos ehdokkaaksi valitaan kaikki arvot omaava kadun kulkija, kuka häntä äänestää. Ei kukaan. Heti jos on vähänkin nimeä ja Arilla sitä on vähän enemmänkin, niin johan suomalaiset rientävät innolla äänestämään, olkoon se vaalisanoma mikä vaan. Ollaanko me niin tyhmiä, että emme kaipaa kunnon arvoja omaavaa edustajaa EU:n.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.05.2009 - 11:09

Viini vei

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.05.2009 - 14:38

Kai Ari Vatasella on ainakin riittävä kielitaito neuvottelemaan asioistamme Brysselissä. En pane pahakseni, vaikka hänet sinne jotkut äänestäisivätkin. Onhan siellä noita julkkiksia varmaan muitakin. EI haittaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 22.05.2009 - 16:05

En äänestäisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2009 - 11:35

Yhtään "julkkista" ei kannata äänestää.