Mitä salkkareiden Karille on tapahtunut?

Karin hahmon tilalla on ämmänkäppyrä,miksi?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Eme
Vastattu: 21.05.2009 - 20:18

Kuulemma Karin näyttelijä sairaslomalla jostain syystä.Puhuvat että tämän kevään olisi tuo toinen näyttelijä sarjassa

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 21.05.2009 - 20:31

Salattujen Elämien Kari oli huhtikuussa sairaana, jolloin toukokuun osat tehtiin. Sitä tuuraa sairasloman ajan Henri Halkola. Eli Halkola on nyt ruudussa siihen asti, kunnes kesä-tauko alkaa. Kari jatkaa sarjassa normaalisti jälleen kesän jälkeen.
Karin eli Tommi Taurulan sairastumisen syytä tai tautia ei ole annettu julkisuuteen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.05.2009 - 20:37

Hyvä koira!!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 21.05.2009 - 20:39

Kiva tietää, minäkin olin hieman ihmeissäni. Ei yhtään hullumpi tämä vara Karikaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.05.2009 - 21:16

Joo tämä oikea karia näyttelevä mies on sairaslomalla. mutta en kyllä tiedä miksi. en kyllä pidä tästä siais näyttelijästä joka on karin tilalla. kun se on niin teennäine yrittää matkia sitä joka oikeesti näyttelee siinä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 21.05.2009 - 21:16

Sairaslomalla toinen. Mutta osaahan tuo toinenki iha hyvi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.05.2009 - 21:31

En katso Salkkareita, joten en ole varma, kuka tuo Kari edes onkaan. Salkkareissa ei ole tarpeeksi hyviä näyttelijöitä, osa on selvästi ammattitaidottomiakin. Ei sellaisesta voi nauttia. Toisaalta uskon, että jos johonkin juoneen jää koukkuun, niin sitten on vaan pakko katsoa. Ainahan ne näyttelijät katoavat kuka mistäkin syystä, ja osa lopullisesti. Syitäkin on varmasti monia. Mitä niitä nyt niin kauheasti utelemaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.05.2009 - 21:38

Pelkkiä käppyröitä koko farssi täynnä.
Ei ainoatakaan ammattitaitoista näyttelijää, parempia löytyy koulujen näyttelykerhoista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 21.05.2009 - 22:13

En katso minäkään salkkareita. Alussa yritin, mutta näyttelijät olivat tosiaan huonoja, ja ei se juonikaan tuntunut olevan mistään päin kotoisin.
Ei ole mitään käsitystä kuka on Kari. Ehkä sille on tapahtunut jotain, ja joutuu olemaan sairaslomalla. Jospa tulee vielä takaisin teidän iloksenne. Minä en kaipaa tuntematonta enkä huomaisi vaikka sarja lopetettisiin tällä minuutilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.05.2009 - 22:36

Kyllä minä katson salkkareita.
Kuulin vaan että Kari on sairaana. Nyt on sitten vara-Kari tämän kevään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.05.2009 - 23:03

Suosion salaisuus ei näyttelijöissä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.05.2009 - 23:18

Itse katson harvoin ja mielestäni sarjan parasta näyttelijää ei näköjään voida korvata.Toki hyvä tuuraajakin on !!!!!!!!!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.05.2009 - 23:21

ettei tää ollu just se kaveri joka veti ittesä narun jatkoks barbadoksella?
joku kari se oli ja kyllästy esittää pellen roolii.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 21.05.2009 - 23:50

Mielestäni se pelle poistettiin kun alkoi katsojaluvut putoamaan entisestään. Oli nimittäin sen verran hirveän näköinen köriläs. Kuka tuollasta skeidaa jaksaa tsiigaa, häh?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.05.2009 - 00:50

Ei ainakan minua haittaa vaikka kaikki sairastuisivat siinä sarjassa. En todellakaan voi sietää sarjassa esiintyviä "näyttelijöitä" ja se salkkarin kilpailu ....oli pakko kaivaa kiireesti kaukosäädin...eikö tuu mitään muuta koko telkasta?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.05.2009 - 09:30

Kari on saiaraslomalla, mutta tuo ämmä on iha hyvä kun siihe tottuu :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.05.2009 - 09:43

olen nyt ollut pitkään katsomati ja ihmettelinkin,et kuka se us mies oli, luulin joksikin uudeksi asukiksi , no nyt selvis tuokin, kuka käpyrä hän on..ja moi koira, missäs olet ollut , kun ei näkynyt pitkään aikaan.. ?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.05.2009 - 10:03

Jos katselit salkkareita korvat auki ne kyllä ilmoittivat asiasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2009 - 11:54

En katso salkkareita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.05.2009 - 08:31

En katso sarjaa enkä tiedä asiasta mitään. Ihmettelen vaan sitä kaunako tuotakin r...aa esitetään.