Voika 11v tienata kirjoittamalla?

Jeps.Haluaisin hiukan taskurahaa,eli voiko esim runoista tienata edes 10snt?Ja mihin voisi lähettää?

Lisätty: 21.05.2009 - 19:57

Kiitos oikein paljon!Kokeilen nyt eka lähettää lehteen tarinan,kun saan rustattua sen.Pistäkää peukut pystyyn!:)

Avainsanat: kirjoittaminen tienaus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 21.05.2009 - 16:54

Jos olet lahjakas kirjoittaja,voit tarjota kirjoituksiasi esim.Poni-lehteen tai Suosikkiin.Mutta mielestäni sinun pitäisi aloittaa oman koulun lehdestä tai Koululainen-lehdestä.Ne eivät maksa kuin pikku palkkioita julkaistuista kirjoituksista,mutta voithan yrittää,se on aina positiivistä.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 21.05.2009 - 16:29

Paikallislehteen, koulun lehteen, ovelta ovelle-periaatteella... kukapa kehtaa olla ostamatta sun runoa, jos ovelle meet myimään. :) ja tee sellanen hieno runokortti, nii saat heti kättelys pyytää ainaski euron!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.05.2009 - 16:31

Onhan varmaankin lapsille kirjoituskilpailuja, runojen tai tarinoiden.
Kysyppäs vaikkapa paikallislehdestä, haluavatko ostaa runojasi julkaistavaksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.05.2009 - 16:33

Valitan mutta en osaa sanoa mihin lähettää. Mutta kirjoita ihmeessä runoja luovana ihmisenä vaikka pöytä latikkoon. Hieno asia ja uskon että saat vielä hyviä vastauksia. Kannustan :-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.05.2009 - 17:05

yrittäminen kannattaa.. laita vaan runoja tarjolle eri lehtiin:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 21.05.2009 - 18:21

Yritä tarjota runojasi nuorten lehtiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.05.2009 - 18:46

Kokeile tänne tai vastaavaan paikkaan netissä:
www.huuto.net/fi/
Suomen vanhin ja suosituin nettihuutokauppa, jonka keskeisimmät toiminnot ovat ilmaisia.

Ps. Älä kerro kellekään, mutta minäkin hankin nuorena vaahtosammuttajan kokoisena rahaa:
Tenasin taskurahaa, kun pyysin joesta rapuja ja möin aamulla rapulaisille ja keräsin käpyjä ja möin sitten käpyläläisille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 21.05.2009 - 20:19

Onhan se tietty mahdollista vaikka hankalaa mahdollisesti.
kuitenkin yrittää kannattaa aina!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.05.2009 - 22:11

Tee kortteja omalta kotipaikkakunnaltasi. Kirjoita niihin joku kotiseutuasi kuvaava runo.
Voit myös tehdä onnittelukortteja eri aihepiireistä, esimerkiksi lapsen syntyminen, ylioppilasjuhlat, 20-100v-syntymäpäiväonnittelut, eläkkeellelähtö ja mitä muita nyt elämässä voikaan tapahtua. Osaat varmasti myös kuvittaa kortit kukilla, maisemilla, eläimillä tai muilla mukavilla kuvilla.
Joissakin lehdissä, esim ET:ssä on runopalsta, joissa maksetaan palkkio parhaasta runosta. Voisit kokeilla myös näitä.
Paikallisten yhdistysten juhliin voisit myös tarjoutua esittämään runojasi, heillä saatta olla puutetta ohjelmanumeroista. Sano myös, että haluaisit piene palkkion esiintymisestäsi.
Näin pääsisit alkuun haluamallasi uralla. Intoa yritykselle. Älä lannistu, vaikka kaikki ei heti onnistuisikaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.05.2009 - 09:39

voit saada 10e jos teet otsi hienon ja pitkän runon minun mielestäni

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.05.2009 - 10:10

onnea oikein paljon sinulle nuorelle runoniekalle, pidän peukkui pystys, kerrothan sitten , miten sinulla meni ja saitkos palkkionkin, toivon ainakin ,että runosi menis kaupaksi..:)