Onko asiakas aina oikeassa?

Miksi poliisi pitää aina pamppua vasemmassa kädessä?
-Koska asiakas on aina oikeassa.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 21.05.2009 - 16:56

Tuli mieleen kyläkaupan oppipoka jolle kauppias sanoi että asiakas on aina oikeassa. No vuosien päästa tavattuaan Kauppias kysyi kuulumisia. Poika sanoi että se oppi. Nyt olen poliisi ja asiakas ei ole aina oikeassa.

Kysyjän kommentti

Pitää paikkansa sanoi hammaslääkäri. Poliisiin uskomme vankasti vaikka antaisi sakot ja vielä kiitokseksi linnaan laittaisi. Ja jos poliisi tekee virheen se voi sen aina korjata, mutta asiakas ei voi.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 21.05.2009 - 13:55

Ei ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.05.2009 - 13:57

Periaatteessa kyllä, ja ainakin jos haluat pitää asiakkaasi tyytyväisenä ja tulevan uudestaan, annat hänelle vaikutelman että hän on oikeassa vaikka olisikin väärässä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.05.2009 - 15:05

kukaan ei oo aina oikeassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.05.2009 - 16:12

Entisenä kaupan myyjänä vastaisin tuohon, että asiakas on aina oikeassa. Hyvä, ammattitaitoinen myyjä osaa sitten käsitellä asiat parhain päin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 21.05.2009 - 16:30

Ei tosiaankaa, mutta myyjän pitäis käyttäytyä niin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.05.2009 - 16:58

Asiakas on aina oikeassa;se on myyjän homma esittää sitä kansallisteatteria asiakkalle,että hänelle jää fiilis;asia on todella näin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.05.2009 - 16:59

ainakin mun työssäni on ajateltava niin ja hynyiltävä sisäänpäin:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 21.05.2009 - 18:11

No eipä ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.05.2009 - 19:09

Eipä todellakaan ole.
Hyvä, ammattitaitoinen myyjä osaa palvella niin, että asiakkaalle jää olo: OLIMPAS TAAS OIKEASSA.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.05.2009 - 20:19

He, he - ei ainakaan täällä Suomessa. Palvelu tuntuu monille oleven ylen raskasta. Usein käy myös niin, että asiakasta "ojennetaan" kun hän esittää toiveen.

Arvostan paljon hyvää myyjää, joka osaa asiansa, tuntee myymänsä tuotteen ja osaa siitä kertoa.

Oikein ilahduin kun muutama päivä sitten jouduin tehomyyjän käsittelyyn. Niinpä tuli ostettua kalliimpi polkupyörä hyvän myyntityön johdosta. Alunperin oli ajatuksena ostaa alennusmyyntiritsa, mutta toisin kävi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.05.2009 - 20:29

Täysin naurettavaa asiaa väitettäessä sanoin aikoinaan että jos et usko tarkista tietosi muualta mutta näin ei asia todellakaan ole. Mielipideasioissa asiakas on aina oikeassa, mutta fakta jutuissa ei todellakaan, varsinkin jos asian pystyy perustelemaan asiallisesti ja selkeästi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.05.2009 - 21:27

Niin ainakin sanotaan että asiakas on aina oikeassa. mutta on se monesti todettu että ei kyllä todellakaan niin ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.05.2009 - 21:50

Kyllä asiakas saattaa joutua oikeaan käteen, jos ei esimerkiksi muista, että liikkeestä poistutaan kassan kautta. Elikkä aika usein asiakas on oikeassa, ei onneksi kuitenkaan aina. Kysyjän tarkoittamassa tilanteessa en ole ollut oikeassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.05.2009 - 19:29

niinpäs tuo sanonta on ,mutta poliisi se vasta onkin aina oikeassa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.05.2009 - 11:35

kyllä on