Tuleva tämänpäivän hyvä työ?

Huomenta vain kaikille tasapuolisesti. Itse aion pitää rehellisesti hyvin ansaitun lepopäivän, mitä jos nyt vähän nurmikko nirhaan mikäli traktori suostuu lähtemään käyntiin pitkän talven jäljiltä.

Lisätty: 21.05.2009 - 10:30

Lukematon - onnea hääpäiväsi johdosta!
(toivottavasti on omasi)

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.05.2009 - 10:20

Näin jälkikäteen voisi kertoa, että kävin taas lukemassa pätkän Imatran helmeä sellaiselle jolta lukeminen ei enää oikein hyvin käy ...

Kysyjän kommentti

Kiitos, tekosi tuottaa varmasti toiselle iloa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 21.05.2009 - 09:42

Lähden laavulle kello 14 paistamaan makkaraa ja tarjoan sellaisen mukaan tulevalle kaverille, saa juomankin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.05.2009 - 10:01

tuota en nyt edes kehtaa sanoa, mutta sanon kuiteski, että vaikka nyt onkin tämä pyhäpäivä, niin olen ollut pihalla jo monen monta päivää, siis viikon kohta ja nyt tämä koti, kun olen siis ollut puhalla...näyttää räjähtäneeltä ulkohuussilta, joten on ihan pakko alkaa siivoon ja nyt ei voi maalatakkaan, kun sadetta alkaa pukkaan, joten suonette sen anteeksi, kun taas huomenna jatkuu urakka, mutta jihuu, nyt jo kylläkin loppusuoralla olen sitten maalannut 33 neliötä aitaa ja kaiteita ja muutamia 3x joten nyt enään jäljellä vain hitusen eli 5 aitaa ja kaidetta, mutta nekin hankalassa kohtaa lammenpäällä, joten saa nähdä , kun tuo ukkokulta sieltä ulkopuolelta petsaa , etteikös se ole lammessa valkoinen öljy liluen lammessa ja hän siellä mukana..ei kylläkään sitten naurata yhtään, mutta voi olla ,että hymyilyttää...oikein hyvää pyhäpäivää kaikille napsulaisille..:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.05.2009 - 10:03

Ruoanlaitto hääpäivän kunniaksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.05.2009 - 10:04

Pakko alkaa siivoomaan, olkoon pyhä tai ei. On vapaata töistä tämä päivä ja huominen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.05.2009 - 10:05

Tänään en muuta työtä tee,kun laitan ruoan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.05.2009 - 11:00

Yöksi töihin mummojen ja pappojen unesta ym. huolehtiminen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.05.2009 - 11:02

Tämän päiväivän parhain teko,että vien postilaatikkoon surun-valittelu kortin millä otan osaa suureen suruun.
Ystäväni ilmoitti eilen,että mihensä oli poisnukkunut.

Ihan muuten vaan lepopäivää.
Tyttärellä käväsen kun menen postilaatikolle.
Siinä tulee samalla kävely lenkki..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.05.2009 - 11:06

tulee hyvä työ ruuan laitto

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.05.2009 - 11:14

opiskelen yhteiskuntaopin kokeeseen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 21.05.2009 - 11:22

olen kotona vaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.05.2009 - 11:45

siivousta, pyykinpesua. ajattelin ensiksi että uskaltaiskohan sitä kolistella kun jonkinlainen pyhä..vaikkei ole edes liputuspäivä..mutta huomasin että naapuri tamppas mattoja niin mikä jottei minäkin sitten vähän siivota voisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.05.2009 - 11:59

Tämän päivän hyvä työ on olla Napsussa kaikessa rauhassa.Yleensä joudun kiireessä vastailemaan,eivätkä vastaukset ole silloin hyviä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.05.2009 - 13:08

Kyllä tässä joutuu vähän hommia tekemään. Terassi ja grilli on nyt pesty. Pihakalusteet öljytty. Vielä jos ei ala satamaan, niin pitäis terassi öljytä ja ehkä vähän siivoilla sisällä.. Hirveästi kaikkea hommaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 21.05.2009 - 13:09

Ruuanlaitto.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.05.2009 - 14:05

Maalailen grillikatosta ,on vähän huonossa maalissa ollut, sisäpuolelle aurinko ja poutapilviä tulee , ne maalasin jo, tolppien alareunaan vihreällä ruohoa ja kukkaset punaisia ja keltaisia niin tulee söpön näköinen katos sisäpuolelta ettei ole tylsä valkoinen yksistään. Nyt on kylmä ilma , täytyi välillä tulla lämmittelemään sisälle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 21.05.2009 - 14:17

Itseni ja kissan ruokkiminen. Yhdelle päivälle oikein passelisti hyvää työtä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.05.2009 - 16:54

kävin vähän töissä ja nyt kotona oleskelen, laiskana löhöilen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.05.2009 - 17:01

Kävin puutarhamyymälässä ostamassa parit kukkaset,muutama pelargonia ja mehikasveja,omaksi ja naapurien ilöksi,kivikkopenkkiini ja viinilaatikkoon pihalle sekä keitin kunnon pressot naapuriystävälle ja joimme ne eli eiköhän siinä ole hyvää työtä tälle päivälle-kukkia kaikille ihailtavaksi ja kahvia kaverille!