Minun moottoripyörä harrastus päättyi kun pyöräni puutui? www.eurodeafbikers.com/Galle...20bike.JPG

Lisätty: 21.05.2009 - 02:32

Oletko sinä moottoripyöräillyt koskaan?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.05.2009 - 12:08

Lähes näköisellä olen ajellut,mutta tuo puu ei ollut mukana,vielä silloin.

Kysyjän kommentti

Lähes näköisellä olen ajellut,mutta tuo puu ei ollut mukana,vielä silloin.

Eli on kohtalotoveri aivan selvästikkin kysymyksessä, siis samaa sarjaa historiassa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 21.05.2009 - 03:20

On tullut ajeltua muutamalla pyörällä. Tässä yksi vähemmän puutunut. www.visualjokes.com/d/636_je...-bike.html

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.05.2009 - 07:14

Eipä tuolla ajella, puutunut on tottamaar!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.05.2009 - 08:22

Isän moottoripyörän kyydissä ollut pikkulikkana, siinä kokemukset moottoripyörällä ajelusta. Ensikyydit tankinpäällä istuen ja myöhemmin takana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 21.05.2009 - 09:02

Onneksi ei maatunut! Ainoastaan kevarin tarakalla on tullut istuttua ja hurjasteltua pitkin Kreikan mutkaisia vuoristoteitä. Pikkulikkana taas serkkupoikani kuskasi mopon pensatankin päällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 21.05.2009 - 09:02

Samoin kyydissä ollut Hesasta Lahteen ja takaisin. Puuduttavaa oli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.05.2009 - 10:17

ihan kuin palisanterilla niin myös minä isän kyydissä pikkulikkana, mutta sen koommin en ole ajanut kuin möpolla joskkus nuoruudessa, nyt jo ikää ja itsesuojeluvaistoa niin paljon , jotta en edes kyytiin uskalla mennä, eikä tee kyl mielikään eisen puoleen...kavereita on jotka kruisaalee kaikki mopotintreffit, ja ajot ympäri suomenmaan nytkin ovat lähdössä savonlinnaan, en huomannut kysyä , että onko sielläkin kokoontuminen vai mikä...siskoni on tuo hääränainen nois jutuissa...itse tykkään istua autonkyydissä, eikä haittaa vaikka sataiskin..on vaatteet kuivina ... juu..ja kyllä tuo mopotin onkin ollut jo tovin tuossa puutuneena heh hee hauska kuva oli...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.05.2009 - 12:02

En ole.Mieheni harkitsi yhteen aikaan mootoripyörän ostamista,mutta kielsin ja se jäi siihen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.05.2009 - 16:51

nuorena olen kokeillut ja kyydissä istunut paljon ja nyt se purema on pojissani jotta kuulen kyllä ihan tarpeeski moottoripyöristä