Hyvää huomenta napsukaiset! Kuka kuuluisa henkilö on kuvassa? locolobo.org/habilis_op_800x776.jpg

Lisätty: 21.05.2009 - 02:21

Nykyaikainen ja viisas mies henkilö. Esiintynyt muutamien lehtien otsikoissa näyttävästi koko sivun aukeaman haastatteluissa. Aikoinaan naisten suuresti ihannoima.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 21.05.2009 - 16:51

I.Kanerva karrikoituna?PSlla onnistuu kaikki!

Kysyjän kommentti

Ei pääse mihinkään! Kyllä se on sopattu Ile itse.

Ilkka Kanerva panee nyt toivonsa naisiin. Otsikko Ilta-Sanomissa 8.8.
..........ja katse onkin tiukasti kännetty oikeaan suuntaan!

Mikähän se toivo on?

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 21.05.2009 - 02:47

Ei tule muuta mieleen kuin Obama.
Onko häntä vähän stailattu tai photoshopattu pr-henkilöiden toimesta?
Ketäs muita niitä kuuluisia onkaan? Ei tuo putiniltakaan oikein näytä.

Lisätty: 21.05.2009 - 11:48

Kissaäidin vastauksesta muistin kuka tuo on. Sehän onkin Obaman äiti! Hänestähän tuli julkkis vaalikampanjan aikaan. Arvasinhan, että Obamaan tuo liittyi. =)))

Lähteet:
Hilse

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.05.2009 - 05:06

Hän varmaankin on Mr. Homo Erectus, pystyihminen.
Homo Erectus saapui Eurooppaan noin 700 000 vuotta sitten.

( Ei oikein vaikuta Homo Habilikselta, käteväihminen. )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.05.2009 - 08:16

Kyllä kuvassa oleva henkilö on rakastamani Tom jones.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 21.05.2009 - 08:46

Kunta Kinten äiti.

Lisätty: 21.05.2009 - 09:00

Ai jaa, pitikin olla mies. No sitten Kunta Kinte itse.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.05.2009 - 08:52

No en nyt sanoisi, että "henkilö". Veikkaan, että kyseessä on Tarzanin kaveri Cheeta, simpanssi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 21.05.2009 - 08:59

Minullekin tuli heti mieleen hyvin ruskettunut Tom Jones. Tosin ei sykähdytä sillälailla kuin kissaäiteetä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.05.2009 - 10:01

Päivää vaan...
Mielenkiintoinen sivusto;
www.locolobo.org/Clades3.htm...anchor_137
Oliskohan se Robertson tai ehkä sitten James Randi.
fi.wikipedia.org/wiki/James_Randi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.05.2009 - 10:07

lienöö apina

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.05.2009 - 10:22

ei tule tässä mitään mieleen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.05.2009 - 10:24

huomenta täältäkin, mutta ihmettelen vain mistä kummasta sie ontopohja oy ammennat näitä hauskoja kuvia ? voiskos tuossa olla minun serkkupoika ecca ...aikas paljon samaa näköä , mutta ecca ei ole ihan hirveän kova naistenmies, mutta muuten yhtäläisyys huikaisevan samaa....ja kun sukulaisia ollan niin itsestänikin löydän vähän samaa näköa ... :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.05.2009 - 10:37

Se on Korkeasaaren apina vanhus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 21.05.2009 - 11:24

Matti nykänen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.05.2009 - 12:03

Joku luolaihminen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.05.2009 - 13:08

Kyllä minäkin olen Kunta Kinten kannalla.
Tai sit se vois olla tulevaisuuden kuva Wilsson Kirvasta :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 21.05.2009 - 13:10

Huomenia, tämähän on helppo, minähän se siinä kuvassa poseeraan!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.05.2009 - 16:49

aa pina

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.05.2009 - 22:43

Katoin et silmät näyttää tutuille,rupesin miettii et kukas toi nyt olikaa.Sit sytty lamppu...sehä on ilmiselvä Ruben Stiller.