Onkos täällä ketään Guns`N Roses -fania? Mistä löytäisin musiikkivideon November rain?

Googlettanut olen ja vaikka mitä,mutta en vaan löydä :( Tarvitsisin kuulla juuri nyt tämän kappaleen...

Lisätty: 21.05.2009 - 00:10

Tahtoisin sen alkuperäisen ja googlettamalla en sitä löydä..taikka sitten olen ummikko ;)

Lisätty: 21.05.2009 - 09:59

Kaunis kiitos onttopohjaoy ja palisanteri :) Valitettavasti noista ei ole kumpikaan se alkuperäinen musiikkivideo jota haen.
chumba:heittäisitkö ystävällisesti linkkiä ummikolle jos olet yllä mainitun löytänyt?

Lisätty: 21.05.2009 - 23:21

Chumba; kiitos ja kumarrus :) Juuri tämä...

Avainsanat: guns`n roses

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 21.05.2009 - 09:27

Sanoisin että olet ummikko.
Nopea vilkaisu edelläkin mainittuun -you tube- sivustoon paljastaa että siellä kyseisestä kappaleesta yli 20 versiota, on liveä, vierailijoiden kera, videoita ja vaikka mitä.
Yleensäkin kannattaa aloittaa musiikin etsiminen juuri tuolta sivustolta,
varsinkin jos etsii videoita ja livemusaa.

Lisätty: 21.05.2009 - 10:22

Hei.
Kelpaako sitten toi;
vids.myspace.com/index.cfm?f...id=3875990
Ei kappaleesta ole tuon parempaa videota tehty,
tuossa se on vielä kokonaan yli 9min (häät & hautajaiset).

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 21.05.2009 - 00:06

Mene googleen ja saat jotain sieltä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.05.2009 - 12:05

En ole fani,mutta sait paljon linkkejä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 21.05.2009 - 13:11

Kyllä minä paljon kuunteleen kyseistä musiikkia, youtube-sivustolla pääset näkemään musiikkivideon

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.05.2009 - 21:56

Hyvä iita huumorii pittää tälläsis tilanteis olla aina! Ja kiitos gristalli taas kerran valaisevasta vastauksesta! En kuuntele nahkahousupoikien musaa, fanit tietää mistä nuo biisit löytyy, ei tarvitse olla pomminrakentaja.