Apulanta, minkä ikäisille suunnattua musiikkia ? Pidätkö, kuunteletko, menisitkö keikalle ?

Lisätty: 20.05.2009 - 16:10

Itse en pidä !
Ihmettelen työkaveriani, joka on 50v ja on aivan hulluna yhtyeeseen.

Lisätty: 20.05.2009 - 16:11

Tulee kuopion viinijuhlille. Kierrän sataman silloin hyvin kaukaa.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 20.05.2009 - 16:06

Ei ole peltoakaan joten en tarvitse apulantaakaan. Ei ole minun makuuni. Saakoon lippuni joku joka diggaa.

Kysyjän kommentti

samaa mieltä kanssasi !!
lantaa en tarvitse minäkään :)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 20.05.2009 - 16:03

Kuulijoille,joo,joo,joo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.05.2009 - 16:07

En erota Apulannan musiikkia muista artisteista. EI vaan ole mahtunut musiikkivalikoimaani. On kuulemma jotain vähän parempaa. En tiedä, täytyy kuunnella, jos vastaan tulee. Keikalle en menisi. Saisitte maksaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.05.2009 - 16:08

Tuolta Apulantaa youtubessa:
www.youtube.com/watch?v=754e3-5OZn8

Näkyy tulevan tämän kesän provinssiin.
Varmaankin kuuluu kotiimme asti, ei tarvitse mennä paikanpäälle.
www.provinssirock.net/aikataulut

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 20.05.2009 - 16:19

En pidä, en kuuntele, enkä missään tapauksessa menisi keikalle.
Enkä tiedä sitäkään kenelle se musiikki on suunnattu, mutta olettaisin että nuoremmille kuin mitä itse olen. Ehkä 15-30 olisi se ikähaarukka, jotka sitä kuuntelevat ja ihannoivat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.05.2009 - 16:36

En ole mikään apulanta-fani, mutta en suoranaisesti vihaakkaan sitä.

Kuuntelen sitä silloin kun olen todella pahalla päällä.
Silloin se tehoaa.
En tiedä miksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.05.2009 - 16:48

ei tämä kipale ainakaan nappaa, joten jos on heitin tyylinsä tuo, niin en tykkää..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.05.2009 - 18:39

olen ollut nuorena apulanta fani..(en semmonen hysteerinen) mut nykyinen tuotanto ei nappaa mua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.05.2009 - 18:40

no ehkä nuorille.. jotkut on ihan ok biisejä, en kuuntele paitsi puntilla ku siellä soi se.. en menis keikalle

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.05.2009 - 19:10

Kyllä se lähinnä on nuorille aikuisille, miksei myös nuorenmielisille keski-ikäisille. Olen nähnyt yhtyeen erilaisissa tapahtumissa vuosien varrella varmasti yli kaksikymmentä kertaa. Toni Wirtanen on hyvä esiintyjä sekä sanoittaja (tehnyt mm. Irinan kaikki parhaat kappaleet) että laulaja. Jos keikka kestää festareilla noin 45min niin kyllä sen kestää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.05.2009 - 20:37

Teini vuosina tuli enemmäki kuunneltua.Vieläki kuuntelen välil,jotku ihan hyviä kappaleita.Etenki Ilona kappaleessa todella nätit ja koskettavat sanat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.05.2009 - 21:19

Ihan ookoo bändi. Ja apiksen keikat on kyllä aivan mahtavan energisia, ainakin ne pari joilla itse olen ollut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.05.2009 - 21:27

Minä kyllä tykkään Apulannasta vaikken mikään ihan nuori olekaan ja saattaisinpa keikallekin mennä :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.05.2009 - 21:54

Ikähaarukka varmaan aika laaja, ite tykkään muutamista heitin kappaleistaan, mut en nyt ihan heti menis lippui osteleen, rokist kyl tykkään jkv, ainaskin Remun esittämästä:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 20.05.2009 - 22:13

Yläasteikäisistä eteenpäin, luulisin... Itte tykkään myös etenki hitaista kappaleista

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.05.2009 - 10:46

Taitaa olla aika laaja kuulijakunta. Apulanta on Suomen ykkösbändejä. Itsekin pidän muutamista sen biiseistä. Kerran meinasin päästä kuulemaan sitä livenä, kun olin erään kaupungin keskustan hotellissa ja huoneeni terassin alapuolella valmisteltiin jonkin ilmaiskonsertin esiintyjälavaa. Alue oli aidattu ja aidan taakse oli majoittunut nuorisoa makuupusseihin. Kuulin hotellin henkilökunnalta, että porukka jonottaa seuraavan päivän konserttiin hyviä eturivin paikkoja, koska esiintyjänä olisi Apulanta. Olisi pitänyt olla siinä hotellissa vielä toinen yö, niin olisi voinut seurata aitiopaikalta konserttia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.05.2009 - 12:39

Sopii nuoremmille,kuin minä.Keikalle en menisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.05.2009 - 11:38

vauvasta vaariin/muoriin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.06.2009 - 22:33

Nuorille se kai on. Kyllähän sitä kuuntelee. Menisin keikalle jos tulis joskus tänne lähelle ja jos liput ei olis kovin kalliita.