Mistä löytää kaveria keikoille?

Olisi mukavaa jos olisi kaveria jonka kanssa lähtis esim lavatansseihin katsomaan ja kuuntelee hyvää musiikkia.Mistä sellasen löytäs?

Lisätty: 20.05.2009 - 16:58

Olen nainen ja hetero vaikka ei siinä mitään jos pääsis vaikka vaan naisporukassa kattelee/kuuntelee hyvää musiikkia.Tanssia osaan vain valssia....Joskus osannu pikkasen tangoo,humppaa ja jenkkaa.En niinkään oo kiinnostunu tanssimisesta vaan musiikista.Niin ja asun Espoossa.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.05.2009 - 23:32

Jos ei o valmiita kamuja olemassa, jos oot töissä niin kysy kaikilta yksitellen, keveään sävyyn kiinnostaisko, samoin harrastuspiireissä, keveään sävyyn, ettei toinen heti ahdistu.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 20.05.2009 - 00:09

Aloita tutuista naapureista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.05.2009 - 00:18

Ahaa,hyvä kun tarkensit,luulin ensteks et oikeille "keikoille"murto tms ;-).Jollain tanssisivuilla olen nähnyt partnerihaun,etsippä niitä sivuja.Entä sun tuttavapiiri,kokeile vanhanaikaisesti lehtikontaktipalstoilta ym.ym.

Lisätty: 20.05.2009 - 09:54

Palisanteri lisäsikin just sen linkin,jota tarkoitin.Kiitos!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.05.2009 - 00:20

Se vähän riippuu ... haetko mua vai naista...

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 20.05.2009 - 01:06

Vaikka ihan vain tutuista sinulle,tai jos ei niin onnaa niin täältä internetin maailmoista varmasti löytyy joku, sitä vaan ei tiedä millainen henkilö on kyseessä ja tuleeko hän varmasti paikalle sovitusti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.05.2009 - 01:14

Niin tässä ramsesneljäksen kanssa ollaan kuulolla, että ketä etsit hetero or not hetero?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.05.2009 - 06:04

Missäspäin sä vaikutat ?

Lisätty: 20.05.2009 - 11:28

Ilmottele missäpäin liikut ,jos oot lähettyvillä niin minä lähden mielelläni

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.05.2009 - 06:52

Tanssikaverinhakusivusto:
www.tanssi.net/keskustelu/kaverit.html

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 20.05.2009 - 07:13

Ota vain itseäsi niskasta kiinni ja lähde sinne tanssipaikalle, sieltä löytää kavereita helposti. Vielä parempi olisi jos olisit myös tanssitaitoinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.05.2009 - 08:13

Mä en ainakaan ole valmis lähtemään,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.05.2009 - 08:20

idan kans samaa mieltä, että sinne laivalle vain, kylä sieltä partneria löytyy, joten rohkeesti vain, minulla on ykx kamu joka reissaa aina yksin, kun tykkää ja joka kerta kehuu kuinka oli vientiä, hän nainen on, joten sinne vain...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.05.2009 - 10:59

Idan ja Cibyn kanssa samaa mieltä, mene sinne tanssipaikalle ensin yksin, kyllä siellä muitakin yksinäisiä on. Voithan vaikka aloitta kysymällä, että onko teistä joku meiltäpäin, jouduin tulemaan ihan yksin, lähdetäänkö samaa matkaa pois. Eivät kaikki ole tulleet sieltä miesseuraa hakemaan, ainoastaan tanssimaan. Näin voitte sitten sopia seuraavasta kerrasta, ja sitten sinulla on se kaveri, jonka kanssa lähdet. Rohkeasti vai avaamaan suuta, ei se ota jos ei annakaan !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.05.2009 - 13:56

Voithan lähteä yksin,kyllä tanssittajia löytyy.