Poliisi etsii haamukuljettajaa

Ilmoitusten mukaan haamukuljettaja on noin 40-vuotias, vaaleatukkainen nainen.
Onko kukaan NAPSU kaisista ollut tuolloin liikkeellä?

www.ess.fi/?article=152755

Avainsanat: törkeitä tapauksia

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.05.2009 - 15:48

Ja mitään en tunnusta !!
No en oo liikkunu siellä päinkään eikä tukan värikään nappaa eikä auton merkkikään.

Kysyjän kommentti

Siihen aikaan taisi vielä olla Nokian insuliinihoitaja vapalla. Hän näkyi olleen blondi ja sai "kakun" leivättömästä pöydästä askettäin. (Kävi vain mielessä.....)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.05.2009 - 10:56

no jopas on kuskilla ollut kiire, minun eteeni ei ole haamuja tullut autolla eikä nyt muutenkaan...onneksi..jos ei noita maahisia lasketta, mutta ne vain kiusii täälä kotosalla, ei liikenteessä.. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.05.2009 - 11:03

Voi olla vaikea löytää haamua,toivon,et ei satu tulemaan vastaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 19.05.2009 - 12:10

Kuullostaa ihan naamioutuneelta Arto Paasilinnalta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.05.2009 - 12:25

Vai että sittaas sellaisia liikkeellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.05.2009 - 14:42

Kunhan ei tule minun eteeni tämä haamukuljettaja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.05.2009 - 15:14

En se minä ainakaan voi olla, kun ei hiustenvärikään täsmää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 19.05.2009 - 15:29

En se minä ollu, ei mulla oo autoo!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.05.2009 - 17:45

Mulla tuli samoihin aikoihin parina aamuna sama kaveri vastaan Helsinki-Lahti moottoritietä vastaantulijoiden kaistaa pitkin. Poliisit saivat toisen kiinni toinen meni menojaan. Kiinni jäänyt oli dementtiasta kärsivä vanhus, joka ei tiennyt minne oli menossa ja mistä oli tulossa. Oli siis tehnyt "Väyryset", eli illalla ei muistanut missä asuu ja aamulla ei tiennyt missä asuu?

Voi muuten sattua kellevaan nykyajan kiireessä ja menossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.05.2009 - 18:00

Joka viikko noita on... Yleensä joko sellaisessa päreessä etteivät ymmärrä mistään mitään tai sitten iän puolesta sama asia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.05.2009 - 13:36

Siitä on kyllä enemmän kuin vuosi aikaa kun ajoin Mitsubishi Lancerilla noilla main, ja se oli harmaa. Todennäköisesti se siis en ole ollut minä. Paras sekoiluni on ollut ajaminen ennen 2-kehän valmistumista pienestä työmaaluiskasta keskeneräiselle tielle. Sillä sitten huristelin eteenpäin, kunnes nousin ylös samanlaista luiskaa jossain keskellä Espoota. Edelleenkin naurattaa suunnistustaitoni. Olen myös kääntynyt Makkaratalon autopaikoituksen alastulorampista vasemmalle, vaikka siinä on oikealle vievä yhdensuuntainen Keskuskatu... ajavalle sattuu, toivottavasti ei vielä mitään vakavampaa. Kyllä väsyneenäkin saattaa tehdä outoja ratkaisuja liikenteessä, ei tarvitse vielä olla dementoitunut tai juovuksissa. Siis ei mennä väsyneenä rattiin !