Anonyyminä kysyminen on taas mahdollista. Miksi?

Lisätty: 19.05.2009 - 08:34

Hups... Lisää kahvia.. Regattu saapi kysellä, mutta ei vastata anonyymisti. Niinhän se menikin. =)

Lisätty: 19.05.2009 - 09:22

Nyt on unet karistettu silmistä. Olen itse ehdottanut, että myös anonyyminä vastaaminen olisi mahdollista, mutta ei kuitenkaan rekisteröirymättömille.
Arkaluonteisiin kysymyksiin kun saattaa vastauskin olla sellainen, että ei välttämättä haluaisi nimimerkkiään näkyviin.
Asiattomille kysyjille ja vastaajille pitäisi antaa bannia, joko väliaikainen tai pysyvä, riippuen "rötöksen " vakavuudesta.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Eme
Vastattu: 19.05.2009 - 12:44

Minä olen ihan anonyymien puolella kunhan kysymys tai vastaus on asiallinen eikä vain piilouduta sikailemaan nimettömän taakse.
Juuri niin kuin yllänikin on sanottu, jotkut kysymykset ovat vain sellaisia ettei ehkä kehtoo kysyä nimimerkillisenä.

Kysyjän kommentti

Hyviä vastauksia tyhmään kysymykseen oli useita. En muistanut, että kysymyksen voi edelleenkin tehdä anona.
Anonyymiyttä vastaan minulla ei sinänsä ole mitään, mutta juuri sikailu sen avulla on törkeää. Onneksi Napsulla taitaa olla varsin tarkka moderaattori, että tämä pysyy siistinä jos joku yrittää häiriköidä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.05.2009 - 08:33

Josko hänen nimimerkkinsä on anonyymi.
En ole vielä lukenut niitä uusia sääntöjä / juttuja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 19.05.2009 - 08:33

Niinhän se oli heti uudistuksen jälkeenkin. He joutuvat vain rekisteröitymään, mutta voivat silti esiintyä anonyyminä. Parannusta siis.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.05.2009 - 09:02

niin mutta paras parannus ois joskos hekin käyttäis nomimerkkiä ...on vain minun oma mielipide...suurin osa noista kyssäreistä ovat ihan hyviä ja saiallisia kysymyksiä, niin mikseis sitä vois nimimerkillään kysellä...ihmettelee taas hän...hmmmm.....mutta kiitos onhan tuokin parannus, ettei voi vastailla anonyyminä ja siten tämä napsu pysyy luxus paikkana täällä nettiviidakos..kiitokseni siitä uudistuksesta ylläpidolle.. :)

Lisätty: 19.05.2009 - 10:00

hei ! yrittäkääpä saada tuosta minun vastauksestani nyt jotain tolkkua, kun näyttää noit kirjoitus virhei olevan joka lausees , no josko nyt näkis mitä txt , kun on parikuppia tuhonnut....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.05.2009 - 09:49

Nythän on niin, että ei täällä Napsussa kukaan mitään kovin henkilökohtaista ole edes yrittänyt kysellä Oletteko huomanneet, että poissuljetut ovat uskonto, politiikka, seksi, taudit ja monet muut ns. henkilökohtaisuudet. Ja näin on hyvä. Niille kaikille on omat sivustonsa, me täällä juttelemme kevyesti niitä näitä. Välillä joku koululainen "pistää pahan", ja sitten taas kaikki pähkäilemme. Tämä Napsu on harmiton palsta, kilpailuhenkinen leikki, tarkoitettu hyvinvoiville ihmisille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.05.2009 - 10:16

Toivoisin kaikille oikeaa nimimerkkiä,niin äänestäminenkin olisi helpompaa.Anonyymiä en äänestä parhaasta vastauksesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.05.2009 - 10:22

Vohan kysymys olla jotenkin arkaluonteinen ja siksi kysyy anonyymisti,ei minusta siinä mitään pahaa ole,jos on asiallinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.05.2009 - 13:16

joo en kyllä ymmärrä. ei kaikilla voi olla sama nimikään tuo Anonyymi. ei väliä minkä nimen sinne itselleen laittas ei tarvi olla mikään oma etunimi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.05.2009 - 18:57

Voihan tänne rekistöröityä vaikka v....n naapurin nimissä ja katsella sen ilmeitä. Totuus on kuitenkin, että kyllä lokiin aina merkki jää, jos sitä tarvitaan nimimerkistä, käyttäjätunnuksesta tai salasanasta välittämättä.

Olen nyt anonyyminä napsussa ja haluan vastata kysymykseen.

Vastaa kysymykseen

Eli ei onnistu!