Koska moni on kysellyt minulta milloin tulen kotiin päin täältä etelästä, niin tiedoksi kaikille 30.05 lähden tulemaan kotiin päin

Kyllä yritän sielläkin napsuilla normaaliin tapaan, vaikka aluksi voi olla paljon sukulaiskäyntejä ja muita tuttuja pitää käydä tervehtimässä!
Homma jatkuu!

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.05.2009 - 10:09

No niin, saithan sitten sen paluulipun. Hispania on ainakin sellainen lentoyhtiö,joka kuljettaa yhdensuuntaisia matkoja, otitko Hispanialta ? Vai onko se ainoastaan manner-Espanjan lentoreitti ?
Egyptistä tulin usein Hispanian lennoilla, oli edullinen tapa matkustaa.
Täällä Suur-Suomessa ( Suomi-Karjala-Viro) ollaan jo toivuttu Euroviisumurheesta, aurinko on sulattanut terassit ja valkovuokot kukkivat, täällä pohjoisempana sinivuokot. Kyllä tulet viihtymään täälläkin päin, vaihtelu virkistää, sanotaan. Virossa on ehkä vielä vähän halvemmat hinnatkin kuin täällä Suomessa, joten sitäkään shokkia sinulla ei ole palatessasi.

Kysyjän kommentti

Niinhän sitä ollaan noita muuttolintuja!
Lyhyeksi vain jää visiitti siellä ylhäällä ,sillä tulen jo elokuun puolessavälissä takaisin tänne!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 18.05.2009 - 22:18

Tervetuloa vaan, paitsi että sinähän menet tuohon rapakon toiselle puolelle.

Lisätty: 18.05.2009 - 22:23

Koskas sinä aiot muuten pitää ne kotiintulobileet? Voitaisiin tulla iltaa istumaan vähän isommallakin porukalla!

Lisätty: 18.05.2009 - 23:56

Papitille: voi tietenkii, mutta sulkishan tulee etelästä ja eikös yleensä sieltä tulleilla ole niitä tuliaisnesteitä? Heh!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 18.05.2009 - 22:19

Tervetuloa vaan pohjoiseen. On täälläkin jonkinlainen kesä. Ei tietenkään niin lämmintä kuin Espanjan auringon alla, mutta etköhän tarkene. Virossa kelit taitavat olla samanmoiset kuin lahden tälläkin puolella. Jep, odotellaan sua lähemmäksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2009 - 22:31

Terve tuloa vaan. Pistäppä mieleen Idan kysymys. Kyllä heti tullaan jos kutsu tulee.

Lisätty: 19.05.2009 - 11:54

Nyt varmaan Sulkis jo säikähti näistä vastauksista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2009 - 22:37

terve tuloa minunkin puolesta, ja eikös oliskin aika paukku, kun napsunväki törmäis ovestas sisään..heh..siin vois vaimokultakin jo ihmetellä, et mistä tuo sulkkis on tuon kaveriporukan laahinut tänne..ja toivottavasti sinulla , kuin muillakin ois ihanat kesäilmat, minusta paras kesä ois, yöllä pientä sadetta ja päivällä auringonpaistetta.. että näin.. :) luonto ainakin kiittäis kauneudellaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 18.05.2009 - 22:41

hyvä hyvä. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2009 - 23:08

Sukulaiset tiety ensin:) Kyllä sie sitte ehit Napsuileenkin päivän silloin toisen tällöin. Oikein kovasti Tervetuloa ja kauniita säitä täältä toivottelen sinulle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2009 - 23:45

Tervetuloa tänne "normaalien" kelien pariin.
Kyllä täällä jo tarkenee. Voisihan tuon kutsun esittää joku muukin kuin Sulkis?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2009 - 23:49

Ibi bene, ubi patria. (Siellä hyvä, missä isänmaa.)

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 19.05.2009 - 00:23

Toivottavasti oli oikein mukava reissu.Tervetuloa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.05.2009 - 04:22

Tervetuloa vaan tänne pohjoisemmaksi, kyllä täälläpäin jo tarkenee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.05.2009 - 05:47

ai tänne suomeen? ei kannattais täällä on ihan tylsää :(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.05.2009 - 06:23

Kylmäähän täällä on, teretulemas kuitennii!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.05.2009 - 06:50

Tervetuloa pohjoisempaan! Ilmat jo lämpenemään päin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.05.2009 - 08:16

Tervetuloa,lumi on jo vähissä.Talvi takki vielä ulkona on tarpeen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.05.2009 - 08:21

Tere tulemast,kumpaan tulet suomeen vai viroon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.05.2009 - 10:27

tervetuloa maailman upeimpaan kesään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.05.2009 - 13:50

Sinä se oletkin jo pitkääm olut siellä. osaatko edes enää olla täällä.? kun ei täällä ole niin lämmitä kuin siellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.05.2009 - 18:09

Let's rok and welcome back.
Vielä näyttää suomenkieli silti sujuvan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.05.2009 - 21:49

Nonnii sulkis ja tuohan mukanas lämpimää,tänäänkin aika kalis täällä "etelässä".
Bileet olis paikallaan!Tervetuloa pohjolaan!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.05.2009 - 18:28

Poikkeat varmaan Suomessakin vaikka varmaan kiiruinen kesä tulee olemaan. No sen aika näyttää. Tavattaneen.