mulla meni just aika sotkuks tämä Napsun sivu, entä teillä?

Lisätty: 18.05.2009 - 20:04

Aha , se olikin mun henkilökohtainen ongelmani, mozilla on vieläkin täyttä potaskaa, mutta IE llä ihan ok - älkää siis säikähtäkö turhaan

Lisätty: 18.05.2009 - 20:08

Mun Mozillassa on nyt jotain mätää, Napsun sivusta hävisi kaikki raamit ja mutoilut, kaikki tekstit kyllä löytyy mutta aika sikin sokin ympäriinsä, katsotaan nyt onko tää joku kohtalon kosto kun olen niin mennyt sitä Mozzia kehuskelemaan ...

Lisätty: 18.05.2009 - 20:11

Onko muita Mozillan käyttäjiä hereillä?

Lisätty: 18.05.2009 - 21:08

Hälytys ohi! Ylläpidon neuvoilla selvisin, kyse oli siis ihan mun oman vehkeeni tökkimisestä, ei Mozillan vika, tilapäismuistit täynnänsä potaskaa, nyt siivottu ja kaikki ok.

Avainsanat: häiriö?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.05.2009 - 20:01

Millä viisiin, täällä kaikki OK.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.05.2009 - 20:02

ei mitään häiriöta ole ollut ...pelaa loistavasti tämäkin sivu...toivottavasti saat koneesi kuntoon...

Lisätty: 18.05.2009 - 20:06

tuo oli hauska kuulla että taas kakki on ihan hyvin... :)

Lisätty: 18.05.2009 - 20:22

kyllä myös käytän ja ihan hyvin toimii, mutta uskallankoha sitä nyt enään sitten hehkuttaa jospa tekee saman tempun...no nyt ainakin käytössä ja pelaa....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2009 - 20:02

Minulla ei tänään lainkaan ongelmia Napsussa, mutta vuodatus-blogisivujeni kuvittaminen ei onnistunut - kuva-arkisto oli jumissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 18.05.2009 - 20:02

Samaten minulla kaikki ok.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2009 - 20:17

ei ku ihan normaali :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2009 - 20:30

Minun Mozilla pelaa ihan hyvin nyt, ei mitään ongelmia ainakaan 2 tuntiin ole ollut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2009 - 20:31

Pelaa ihan normaalisti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2009 - 20:35

Hyvin pelaa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2009 - 20:36

Perjantaina oli tuo mozilla sekaisin, oli ikäänkuin rivit päällekäin.
Ei saanut mitään selvää kun vieritti alas. Nyt tässä toinen systeemi, ei ongelmia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2009 - 20:42

Normaalisti pelaa mozilla täällä päin, toivottavasti sinullakin :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 18.05.2009 - 21:06

Mozillani on pelannut aina hyvin. Niin myös tänä iltana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2009 - 21:07

Mozillalla minäkin napsutan. Avasin juuri uudestaan, olin tunnin tauolla, en ole huomannut ongelmia. Toivottavasti ei tulekaan. Välillä menee tuo Facebook jumiin tällä Mozillalla, sattaa olla siinäkin jotain vikaa, tai sitten eivät kaveeraa keskenään. Kyllä välillä meinaa mennä hermo näiden koneiden kanssa, mutta se mikä ei tapa, vahvistaa !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2009 - 21:53

Mulla on tuo googlen selain ja ei se ainakaan ole tökkiny, hyvin pelaa täällä lämmössäkin eikä ole edes kuumentunutkaan liikaa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2009 - 21:57

Hetki sitten avasin vanhan läppärini ja tänne olen asettanut oletusselameksi Chromen.
Näkkyy sivu olevan sillä auki.
Pari kuukautta sitten tämä tilttasi ja kysylin mitä maksaisi kunnostus. Ei tullut kauppoja, vaan hommasin uuden kovalevyn a 45€ asensin itse sen tuonne takapuolelle ja ajoin ohjelmat uudelleen valikoiden. Johan pelittää ja perusselain on nyt explorer 8. "Tulikettua" (Mozilla) en enää asenna koneisiini.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2009 - 22:25

ei oo sotkua

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 18.05.2009 - 22:45

nou sotku täälä :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2009 - 23:57

Google on pelittänyt moitteettomasti siitä lähtien, kun sen uteliaisuuttani asensin. Google oli ainoa joka toimi, kun koneelle tunki "aprillipäivän" virus.
F-Secure hoiti tehtävänsä ja muutkin alkoivat toimimaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 19.05.2009 - 00:24

No eipä ole sotkuja täällä näkynyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.05.2009 - 02:51

Normaalia verkkoyhteyden pätkimistä, jota voi joskus esiintyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.05.2009 - 08:23

Mulla on google chrome ,vaki käytössä,parempi kuin Mozilla,sekin on kyllä käytössä toisissa hommissa,tämä google kätevämpi tässä napsussa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.05.2009 - 10:29

hyvinhän tämä toimii.