Tänään on ollut terassikelit. Tuliko käytyä ?

Lisätty: 18.05.2009 - 21:11

Enpä ole ollut aikoihin. Ehkä Egyptissä viimeks, siellähän ei juuri koskaan istuta sisällä. Tuossa kylällä olisi kyllä terassi, mutta kyllä maine kasvais, jos siihen menisin istuskelemaan. Eikä edes kiinnosta.

Lisätty: 20.05.2009 - 20:45

Muuten olen sitä mieltä, että kesä on silloin kun voi istua ulkona. Siis terasseilla, puiston penkeillä, uimarannoilla, kallioilla parvekkeilla ja ihan pihalla. Viime kesänä olikin muutama kesäpäivä. Hartaasti toivon, että tästä kesästä tulisi vähän parempi.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.05.2009 - 20:01

oman kodin terassilla istuskellut kahvilla, mutta kapakin terassilla niin milloinkas tuo mahtoikaan olla, oiskos ollut donnan kannella viimekesänä, muistaakseni...olen niin huono istuskeleen kapakoissa ja niiden terassilla...mutta kahvilla torilla kyllä viihdyn..

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 18.05.2009 - 19:55

Eihän sitä nyt keskellä päivää, mutta taidan ottaa tuossa omalla terassilla yhdet huurteiset päivänpäätteeksi. Siihen osuu niin ihanasti ilta-aurinko.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2009 - 19:57

Hammaslääkärissä tänään ja särkypillerihuuruissa senjälkeen. Ei puhettakaan terassillemenosta tai huurteisista juomista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2009 - 19:58

pistäydyin yhdellä huurteisella, kävi pieni viima ja meinasi rystyset huurtua ... parannusta odotellessa jatkamme sisätiloissa ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2009 - 20:09

Ei tänään, mutta viime perjantaina tarkastuslautakunnan kokouksen jälkeen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2009 - 20:10

Omalla rantaterassilla nautiskellut auringosta ja lintujen laulusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2009 - 20:17

en harrasta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2009 - 20:29

Enpäs ole vielä tälle keväälle ehtinyt terassilla käydä..:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2009 - 20:33

Ei kerkiä, en ole moneen vuoteen ehtinyt, mutta katsotaan josko kesämmällä menisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2009 - 20:33

Tuli käytyä tyttären piha terassilla kahvilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2009 - 20:36

Nöy, oltiin lasten kanssa rantsussa paistaa nuotioo ja kahlailee vedessä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2009 - 20:43

Ei täältä käpykylästä sellaista varmaan löytyisikään, enkä kyllä paljon nokkaani pistänyt ulos kun edelleen flunssa vaivaa, vaikkei näköjään kuume noussutkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2009 - 20:51

Keskustassa kun pyöräilin niin 0.5 olut tuoppi 3:50:- mutta menin ohi, jos olisi ollut sama koko ja hinta lonkerolla niin olisin saattanut luhistua... Nyt lisäsin vauhtia ja heittelin frisbeetä kiekkogolfkentällä.
Piipahditko muuten itse?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2009 - 20:59

Pieni viima viellä päällä ulkosalla ni ei ole tohtinut. Ehkä ens vkl.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 18.05.2009 - 21:04

En ole käynyt terasseilla vuosikausiin. Ei kiinnosta enää. Kaikesta turhuudesta tuntuu kasvavan yli, kun vanhenee. Tuossa parvekkeella tulee kesän mittaan kyllä olutta otettua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2009 - 21:18

Täälläkin ois ollut hyvä istua terassilla,mut olin vain omalla parvekkeella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 18.05.2009 - 22:04

Kyllä sitä tuli terassilla yhdellä käytyä koiran lenkin päätteeksi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2009 - 22:07

Eipä ole terasseista tietoa likimain. Katugglan kera täällä korvessa asustamme. Näyttäytyy silloin tällöin mm tänään aamulla. Sanovat että seura tekee kaltaisekseen.
Entäs ne Hurghatan terassikelit?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2009 - 22:26

en ole istunut kuin jäätelökioskilla>.)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2009 - 22:30

Oma terassi riittää mainiosti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2009 - 22:40

Kyllä eilen tuli kaverteiden kanssa syötyä terassilla, mutta ei ollut huurteista esillä yhtään vain kahvia jälkiruuan asemasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 18.05.2009 - 22:45

ei, kun mokomat kysyy aina papereita :O

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2009 - 23:36

Mökkiterassilla aurinkoisella koko hela päivä; poikkeuksellisesti vain kahvia ja Pommacia... olin kuskina. Kosto elää, ehkä jo huomenna.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.05.2009 - 00:02

Ei tule käytyä julkisilla terasseilla.
Rakennustöiden lomassa oli pakko paikata nestevajausta puuladon kynnyksellä kun oli niin hiki.
Täällä oli ihan hellelukemat, kun tuuli ei sopinut pihaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.05.2009 - 00:28

Kolme tuntia omalla terassilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.05.2009 - 08:25

En käy koskaan terasseilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.05.2009 - 10:30

Ei tullut käytyä.Käyn terassilla vain muutaman kerran kesässä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.05.2009 - 10:42

Ruokailtiin Albufeirassa ulkoravintolassa. "Olutterasseilla" en käy koskaan.
(koskee siis 18.05 päivämäärää tuo ruokailu)