Vaihdetaanko teillä usein ikkunaverhoja ? Olen laiska, enkä juurikaan vaihda. Naapurini taas vaihtaa jatkuvasti.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Eme
Vastattu: 18.05.2009 - 22:06

No ei tule vaihdeltua, rasittavaa puuhaa moinen

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 18.05.2009 - 19:18

Varmaan aika harvoin, silloin kun on oikeasti tarve. Omaan huoneeseen vaihdan, jos löytyy alennuksesta jotkut tosi kivat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2009 - 19:19

Verhot vaihdan (muistaakseni) kaks kertaa vuodessa, jouluks ja jussiks, tosin pesen ne kyllä useammin:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 18.05.2009 - 19:22

Jos löydän kivan kankaan (pääasiassa teen itse) joka todellakin sopii huoneeseen, niin ne roikkuu kauan ikkunassa. Olohuoneeseen tulen vaihtamaan tänä kesänä kunhan olen pokat saanut maalattua valkolakalla. Ja pitää ensin suunnitella minkälaiset teen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2009 - 19:23

Vaihdan kesäverhot kesäksi ja syksyllä talviverhot. Jouluksi keittiöön jouluverhot.
Pesu heti kun vaihtaa,niin on puhtaana seuraavaan vaihtoon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2009 - 19:26

syksyisin, jouluksi ja keväällä ..ennen nuorena oli aina pääsiäis ja keskikesän verhot, mutta nyt laiskistunut niin että ei jaksa, kuin 3 x vuodes niitä vaihdella...siinä samalla pestään myöskin ikkunat...2x vuodessa joka ruutu ja muuten pesen ulkoa ja sisältä , ei joka kerta kakkia välejä meillä edes pestäkään..mutta täällä ei oikeesti ikkunat likaannu, niin kuin kaupungissa asuessamme , aina niitä ois saanut olla pesemässä...siis mieheni pesee meilä ikkunat..minä kyllä vaihdan mielelläni verhoja...nykyisin kun on paneeliverhot ne on niin simppelit vaihtaa ja silittääkin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 18.05.2009 - 19:30

Pari kertaa vuodessa vaihdettava, kun keräävät pölyä. Ei tekisi pahaa vaihtaa useamminkin, mutta laiskuus estää vaihtamasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2009 - 19:33

Keväällä ohuemmat verhot, ja loppusyksystä paksummat verhot, ei kaikkien huoneiden ikkunoihin , meillä on 12 ikkunaa ja osaa huoneita ei edes käytetä paljon joten ei niihin verhoihin kyllästykään äkkiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2009 - 19:37

pestään muutaman kerran vuodessa ,silloin tulee vaihdettua,harvemmin ostetaan uusia

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2009 - 20:05

Ei vaihtamalla parane, enkä kyllä ainakaan naapurin verhoihin vaihtaisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2009 - 20:13

Pari kertaa vuodessa riittää.
Tarkemmin kun miettii niin vaihdan kolme kertaa !!
Alku kesästä, jouluksi ja talveksi.
Rantasaunalla samat verhot, vaihdan sit kun kyllästyn kuosiin ja väriin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2009 - 20:18

meillä on kesällä toiset ja talvella toiset eli kahdet verhot vuodessa.. ja vieläkin taitaa olla talviverhot..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2009 - 20:37

Ei vaihdella juurikaan, liittyy sitten johonkin matonvaihtoon tms. kokonaisuuden muuttamisees

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2009 - 20:45

Vast pesin olkkarin ikkunan ja vaihoin siihe nyt pimennys verhot,näkee telkkaria katella.Syksyl vaihan sit vaaleemat verhot ku ei tuo aurinko armas porota jatkuvasti.Viel pitäs keittiöön ikkuna pestä ja vaihtaa kappa verhot,sinne sit tos lokakuun lopul tai marraskuun alus taas normaalit verhot mitkä saa kunnol etee,ku vastapäisen kerrostalon ikkunoihi ilmestyy liian aikasee jouluvalot ni saan sit verhot etee.Makkarii en verhoja vaiha...ainakaa viel,kuha saan joskus aikasiks ostettuu rullaverhon.Eli pari kertaa vuodes vaihan verhot,se riittää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2009 - 20:56

Lähinnä keväällä ja syksyllä, täytyyhän ne välillä pestä ja samalla on hyvä suorittaa vaihto.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2009 - 21:28

Meillä on rullaverhot,olohuoneessa ja keittiössä lisäksi kapat,pesen verhot 3 kertaa vuodessa ja laitan märkänä ikkunaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2009 - 22:27

ei todellakaan vaiheta:D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2009 - 23:20

Vaihdetaan keittiöön vain jouluverho , mielialan mukaan niitä vaihtelen eri huoneisiin. Mulla on paljon verhoja, mutta vaihdan niitä milloin mitenkin. Eikä meillä kyllä niitä pestäkään. Mikäs ne sotkee.. No, tietty takan ja kynttilöiden savu ja noki. Mutta, kun niitä joskus hujuuttelee ulkona, ne voi laittaa uudestaan ikkunaan pesemättä. Eikäpäs niitä kukaan katsele ovatko noessa vai eivät. Nyt olen vasta vaihtanut kevyemmät kun tuntui siltä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.05.2009 - 00:08

Verhot ovat tärkeysjärjestyksessäni aika alhaalla.
Käytän "yleisverhoja" jotka käyvät läpi vuoden, jos ei huvita vaihdella.
Huone kerrallaan yleensä vaihtelen tai pesen silloin kun siltä tuntuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.05.2009 - 00:28

Kesäksi kevyemmät

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.05.2009 - 08:28

Tähän taloon vasta ostettu yhdet ikkun verhot,välillä pestään.Asuttu vasta kymmenen vuotta.Ei vielä keritty ostaa toisia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.05.2009 - 10:32

Keväällä,syksyllä ja jouluna vaihdatan verhot miehelläni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.05.2009 - 12:47

en vaihda verhoja usein. koska en pese ikunoitakaan usein. jouluksi yleensä joulu verhot olohuoneeseen ja keittiöön. mutta, nekin pitä pitää sen vähän aikaa kun joulu menee nopeasti ohi. ei oikein kyllä kannattas.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.05.2009 - 13:08

Mulla on ollu samat verhot kohta viisi vuotta. Otan ne alas 2 kertaa vuodessa pesuun. On hyvät ja kivan näköiset verhot, mitä sitä vaihtamaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.05.2009 - 16:49

3-4 kertaa vuodessa vaihdan ja samalla vaihdan myös sohvatyynyn päälliset ja muutkin tekstiilit.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.05.2009 - 23:22

ei todellakaan tule vaihdettua verhoja..sellaiset kappa tyyliset keittiössa ja makuuhuoneissa ja olo huoneessa ei oo ollenkaan, kun nuo ikkunat on sellaiset korkeat (3,5-4m), ettei niihin oo vielä löytyny kivoja verhoja ja teetättäminen tulee todella kalliiksi. ja toisekseen, nuo meijän kissat saattais kiipeillä roikkuvissa verhoissa ja sen jälkeen ne olis entiset, että samat saa kelvata..toistaiseksi:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.05.2009 - 10:35

ei paljoa käytetä, vielä vähemmän vaidellaan