Ehdotus!Ylläpidon naamat sivustoille ja kun oikein riepoo,niitä naamoja voi tökätä jollain kikalla.

Ihan vaan purkaakseen ärtymyksensä,kun itseään ei viitsi nipistää.Saisi ylläpitokin vähän kokkareita eikä aina kunnon Napsulaiset.

Lisätty: 19.05.2009 - 14:51

Ihan leikkimielellä sen kysymyksen siihen laitoin.Ylläpito on oikeasti ihan reilua ja asiallista porukkaa.En olisi uskonut,että Napsulaiset ottavat sen niin totisesti.

Avainsanat: ehdotus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.05.2009 - 17:15

Tässä olisi, mutta älä vain suututa sitä ettei se tule ruudun läpi sisälle:
www.rajfit.com/images/body_builder.jpg

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 18.05.2009 - 17:19

Ei Gristalli mennä noin rajuille linjoille. Ei ylläpidossa vikaa ole. Mieluummin sellainen purnauslaatikko johon pahat puretaan, sieltä voi sitten jokainen vuorollaan käydä kurkkimassa mikä ketäkin kamua on hatuttanut ja tuo onttopohjaoy:n ärsykkeeksi sinne laatikon kanteen. Saattaa siinä nimittäin jo ensimmäiset tunteenpurkaukset päästä pihalle kun tuota vilkaisee ja olotila kohentua.

Lisätty: 18.05.2009 - 17:32

Onkohan ne siellä mustan pussukan sisällä olevatkin jotenkin treenattu kun näyttävät ulospäin niin turpeilta, onks tietoo?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2009 - 17:23

kamala mikä kuva tuolla linkis oli yöx, mitähän hemmo ottan, "en koskaan mitään, en ol ikän mitään käyttän " sanoi hemmo.............ja eikös me purnata huonoa oloa 4 seinän sisällä ja olla fiksui napsus, jossa on syyttömiä niin napsulaiset kuin ylläpitokin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2009 - 17:35

Ylläpidon naamat sivustoille? Tuolhan on alapalkis tuo palautekohta, jota kautta voi 'tökkii' ylläpitoo, jos nyt siihen tarvetta tuntee ja saada viel sielt mahd. vastauksenkin.

Mun mielestä ylläpito on hoitanut erittäin hyvin tään vaativan tehtävänsä, jotta tää Napsu pysyis ees jossain kuosis...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2009 - 18:35

Ei tökitä EI !!!
Patoutumien purkuun löytynee fiksumpiakin keinoja.
Mene vaikka kävelylenkille, loppuu riepominen.

Lisätty: 18.05.2009 - 18:38

Kävin katsomassa linkin kuvan.
Hyi hitto, en haluaisi tuollaisen vierestä herätä
( ei sen puoleen, tuskin hän minunkaan vierestä )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 18.05.2009 - 18:46

ei niitä saa tökkiä, parhaansa yrittävät. 8D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2009 - 18:50

No mikä Gristallia nyt niin riepoo ? Muista, että asenne ratkaisee aina ! Ylläpito osaa asiansa näillä sivuilla, pura vain meihin oma paha olosi, kyllä se siitä helpottaa. Voit kirjoittaa vaikka henkilökohtaisen purnausviestin jollekin kavereistasi, kyllä sekin auttaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2009 - 19:03

menisit vähän ulos lenkille, vaikuttaa siltä, että olet taas ollut kovin vähällä hapella ...

ylläpitohan on tehnyt parhaansa, saanut jotain aikaiseksikin ihan viime päivinä ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 18.05.2009 - 19:22

Gristalli, ei ole ylläpidon syy jos sulla on huono olo, tai haluaisit purnata tai tökkiä. Ylläpitohan se just pitää asiat järjestyksessä. Jos alat heitä tökkimään, niin saat vielä lemput koko napsusta. Purnaa jollekin kaverillesi, tuntee sinut ja osannee auttaakin. Mikä mättää? Kirjoita vaikka minulle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2009 - 22:04

Joko sulta lähti taas pisteet veke?
Sun pitäs saada sellainen tikkataulu jossa olis vaikka kaikki napsulaiset ja sitten aina kehen osut saat kirjoittaa purnauksesi, vai mitä olet ajatellut?
Sulla näköjään mättää jokin pahasti, yritä nyt tulla maan tasalle ja rauhoittua, sillä meitä on monia jotka ovat huolestuneita sinun tilastasi, kuten edellä on kirjoiteltuna!
Ylläpito tekee oman osansa ja siihen ei meillä ole mitään jakoa, me vain yritämme noudattaa heidän laatimia sääntöjä ja meidänhän pitää olla tyytyväisiä, koska meillä on NAPSU käytössämme!

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 18.05.2009 - 22:12

No mitäs sitä nyt ylläpitoa syyttelemään.. Eiköhän se vika ole lähinnä käyttäjissä jos joissakin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2009 - 22:28

hmmm

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.05.2009 - 00:28

Mitä pahaa se ylläpito on mukamas tehnyt?
Tuskin sinä kaupassakaan alat kassoja haukkumaan, jos sattuu huono päivä?
Mene tänne ärhentelemään, niin saat takaisin samalla mitalla. keskustelu.suomi24.fi/show.f...0000000002

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.05.2009 - 00:31

Näin on hyvä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.05.2009 - 02:28

Onko sedät olleet ilkeitä tytölle, kun noin rajusti ottaa pattiin? Ei minusta ole mitään aihetta syyttää ylläpitoa mistään asiasta. kaikki on toiminut ihan ok. Tietokoneet eivät vaan kerta kaikkiaan voi ymmärtää, jos joku tyhmä käyttäjä kiukkuilee oman tietämättömyytensä kanssa ja painelee mitä näppäintä nyt sattuu huvittamaan tyylliin. Papitilla tuossa edellä on hyvä linkki kiukun purkamispaikka. Olen sattunut sinne muutaman kerran ja siellä kyllä tulee "turpiin ja kovaa" tyyllin takaisin, vaikka et mielestäsi ole sanonut kun, että: Terve käyttäjät! niin kyllä paukkuu "hyvät" terveiset ja huonot huomiset takaisin. Niin, että unta kaaliin, että jaksaa taas kiukutella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.05.2009 - 08:39

Mikä tässä nyt riepoo.Vaikka vievät vastaukset pois niin viekööt.Olen huomannut viimme aikoina monen vastauksen hävinneen.