ostin sellaisen miniläppärin eilen,,muuten ok mutta ei hae langattomia verkkoja,pitäisikö se jotenkin aktivoida

Lisätty: 18.05.2009 - 16:06

nyt löyty se valo mutta missähän olisi se nappula valo oli oikealla alhaalla mutta ei pala

Lisätty: 18.05.2009 - 16:09

kiitoksia kaikille,nyt löyty se nappulakin,se oli upotettuna kone etureunaan

Lisätty: 18.05.2009 - 16:15

xp home ,nyt pelaa,,kiitos andek

Lisätty: 18.05.2009 - 16:31

minulla ei ole mokkulaa,mutta pelasi 3g puhelimella,nyt olen kokeilut pelaa myös langaton ,hinta oli täällä 260e,verot saa lentokentällä takaisin

Avainsanat: aspire a150 a

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.05.2009 - 15:55

Tuossa Acerissa se WLAN-kytkin on luultavasti edessä oikealla, ei siis koneen päällä kuten isommissa koneissa. Liuta sitä vähän oikealle, niin WLAN on päällä. (Silloin luultavasti myös joku LED-valo, yleensä sininen, palaa).

Kysyjän kommentti

kiitokset sinulle,,läppäri pelaa hyvin,,siis acer aspire a150a ,6cell,,xp home,hinta 260e
thaimaassa

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.05.2009 - 15:43

Onkohan langattaoman verkon kytkin painettuna alas, minun koneessani palaa sininen valo, kun se on kytkettynä. Kytkin on näppäimistön yläpuolella, sellainen piikki, josta lähtee "säteitä".

Lisätty: 18.05.2009 - 21:17

Oli kiva kuulla, että sait ongelman ratkaistua. Se on varsin sievä, sellainen miniläppäri, saatan ostaa sellaisen seuraavaksi. Mahtuu käsilaukkuun, eikä tarvitse selkä vääränä rahdata joka paikkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2009 - 15:51

Olen samaa mieltä hurjatan kanssa,koneessa pitää palaa sininen valo,paina kytkin alas.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2009 - 15:54

Sinulla on ilmeisesti mokkula käytössäsi? Langaton yhteys toimii, kun käyttöjärjestelmä on asennettu ja mokkula kiinnitetty tietokoneeseen ( ainakin DNA:lla ). Selain tulee kyllä yleensä nykyään jo valmiina mukana. Jos verkko ei toimi olet katvealueella ja koneestasi ei saada yhteyttä linkkiasemaan? Kokeile vaihtaa paikkaa, sillä jo 50 m siirto voi avata yhteyden. Jos ei näy niin mene heti takuuaikana liikkeeseen, josta ostit koneen ja testaat toimivuuden siellä yhdessä myyjän kanssa. Olen törmännyt läppäreihin, joissa takuuaikaa on vain pari kuukautta, mutta tällaisilla takuilla ei pidä nykyään enää tietsikkaa ostaa mm. Kärkkäinen Oy ja muutamat muut halpamarketit.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2009 - 16:03

Et kertonut mikä käyttis tuossa mahtaa olla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2009 - 17:32

eipäs ollut kallis läppärisi , ja onnea paljon uudelle läppärille ja pitkää ikää..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.05.2009 - 00:30

eipäs ollut kallis läppärisi , ja onnea paljon uudelle läppärille ja pitkää ikää..
ja viis pojoo mulle..