Katsoitteko eilen Subilta ohjelman Tosipaikka:Maailman isoimmat jalat? Minä katsoin tuntui kamalalta että voiko olla totta.

Yksi jalka painoi 45 kiloa ja niitä yritettiin laittaa amputointiin. mutta ei tiedetty mistä pitäs katkaista kun ei löydy polvea. ei kuitenkaan kerrottu mikä oli loppu tulos.

Avainsanat: maailman isoimmat jalat

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.05.2009 - 14:48

se nainen päätti elää omilla jaloilla niin pitkään kun hän vielä pystyy kävelemään ja sen jälkeen amputoida vasta ne jalat. minä katsoin ohjelman ja harmitti ettei hänelle ollut kohtalotovereita joiden kanssa keskustella asiasta.

Kysyjän kommentti

Kiitos kaveri tästä hyvästä vastauksesta sinulle. joo se oli aika kauhee tarina siitä ihmisestä. sisulla se meni paikasta toiseen. sanon vaan että minusta ei tohon kyllä olis ollut. elämä oli kyll täyttä tuskaa. oli paljon hyviä vastauksia siksi nyt oli valinta kyllä vähän vaikeeta. kiitos myös muille vastauksille täällä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.05.2009 - 11:43

En katsonut. Maailmassa on monenlaisia sairauksia, enkä voi ymmärtää, miksi niitä retostellaan televisio-ohjelmiksi. Katsonkin mieluummin niitä kanavia, joissa ei herkutella toisten sairauksilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2009 - 11:44

en katsonut.. kuulostaa hurjalta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2009 - 13:16

En katsonut-ihmisen täytyy kärsiä kaikenlaista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2009 - 14:10

en katsonut

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2009 - 14:51

En katsonut, hui kamala!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2009 - 15:34

En katsonut, mutta tänään täytyy katsoa uusintana klo. 23:20 Subilta. Kiitos kun muistutit.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 18.05.2009 - 15:58

En ole ohjelmaa nähnyt. Jos tänään muistaisi katsoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2009 - 17:38

kyllä katsoin ja olipas siinä urhea tyttö, toinen jalka painoi 90 kg ja toinen 45 kg ja hän oli niin laiha itse, sisulla hän meni eteenpäin...toivottavasti hännellekkin löytyis keino, jolla saatais hänen elämänsä miellekkäämmäksi, toivon...mutta oli siinä kaikin puolin sisukas nainen..

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 18.05.2009 - 22:17

Katsoin loppuosan ja en meinannut uskoa silmiäni. niin pieni muuten..nmutta ne jalat.. hoh

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2009 - 22:31

harmi, en kats. Kuulostaa mielenkiintoiselta