Tämän aamun paras?

Kategoria ihan mikä vaan. Täällä aamun paras tapahtui mökkirannassamme. Sain seurata, kun joutsenpari rakensi taas pesää naapuriimme elikä läheiseen pieneen saareen. Ikkunasta voi taas koko kesän seurata niiden touhuja, vuodesta toiseen. Lisäksi savolaeset tölökät (lue..telkät) olivat kosiopuuhissa pönttönsä läheisyydessä ja siinäpä vesi roiski ja mahoton kaahotus kävi. Haravoinnin päätteeksi löysin korvasieniä jo sen verran, että saan ensimmäisen muhennoksen tehdyksi vaikkapa hyvien pihvien päälle. Nyt on hyvä mieli aloittaa työt iltavuorolla.

Lisätty: 19.05.2009 - 17:11

Nyt vasta huomasin kysymyksen..onttopohjaoy: käki on kukkunut, mutta niin kaakana etten ole sitä vielä nähnyt...

Lisätty: 19.05.2009 - 17:13

..jaa-a ja mitähän ihmettä vähäviisas näki silmänsä avattuaan? Kyllä nyt mietityttää!

Avainsanat: linnut koti perhe luonto aamu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.05.2009 - 12:15

avasin silmät ja näin ....

Kysyjän kommentti

Kiitos kaikille, parhaita jokainen, mutta niin heräsi uteliaisuus, että mitähän ihmettä Vähäviisas näki?? Pitäisköhän laittaa kyssäriksi??

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.05.2009 - 11:01

Musta kahvi kaunisti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 18.05.2009 - 11:02

Ei mitään erikoista ole tapahtunut, mutta kävelin kahvikuppi kädessäni aamukasteisella tiluksellani ja aistin auringon lämmittävän vaikutuksen. Ajatus että tänään on kesä!
Nopeasti ohi menevää työvuoroa sinulle, että pääset taas Luojan luomien luontokappaleiden seuraan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2009 - 11:04

Sää ei juuri voisi olla parempi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2009 - 11:07

Tuossa loikki valkohäntä peura,heti aamulla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 18.05.2009 - 11:13

Sää oli upea kahvin juontiin parvekkeella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2009 - 11:16

Minä seurailen huoneeni ikkunasta kyyhkyparin pesätouhuja, eilen hokasin missä se pesä on, ikkuna minulla auki ja kissani kuikuilivat ulos siitä ja kyyhkyt alkoivat hyökkäilemään ikkunan lähelle, en enää avaa sitä ikkunaa, pesiköön rauhassa, minulla on suora näköyhteys pesään ja koneellani kun olen niin välillä tuijottelen heidän touhujaan, helliä toisilleen ovat, toinen kun huhuilee niin uros heti tulee pesälle, olisipa minullakin niin tottelevainen mies tottelee vasta viidennellä kerralla kun pyydän jotakin tekemään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2009 - 11:46

Keittiön ikkunasta näin, että järvi on aivan tyyni. Aamussa parasta on se, että saa nukkua pitkään ja herätä hitaasti. Tuossa mukissa on nyt poikkeuksellisesti kokista, eräs pullonpohja jääkaapista. Juon sen, jos se herättäisi vähän nopeammin. Ja onhan tähän napsutteluunkin taas mennyt aikaa, hyi hyi. Nyt ulos ja vaikka jatkamaan sitä kukkapenkkiä, joka jäi illalla kesken.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2009 - 13:17

Upea ilma ja mieli rauhallinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2009 - 14:50

Takapihalla köpötteli aamulla siili ja töihin kävellessä näin vielä toisenkin siilin. Sympaattisia otuksia kerrassaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2009 - 14:54

Lämmin kaakao ja kiva ilma

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2009 - 16:42

Aamulla klo 5.30 kun kävelin töihin, oli lämmintä vain 0.7 astetta, maa kuurassa, yöllä ollut
miinuksen puolella.
Rusakko loikki edelläni ainakin 50 metrin matkan.
Aamuauringon säteet ei vielä paljon lämmittäneet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2009 - 16:48

Mariaana53:lle kysymys, joko kaakana on savossa kukkunut?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2009 - 18:52

kyllä on ihana herätä lintusten lauluun ja auringon paisteeseen, ilmakin tuoksuu jo kesälle..ja tämä rauha ja hiljaisuus..ah...mutta on se niin ihanaa kopäivän käyskennellä ulkona, eikä tarvitse ulstereita vetää ensitöikseen , kun terassille poikkee...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 18.05.2009 - 18:53

Herääminen ekaan tettipäivään! <3