Nyt loppui tämän herran ihailu!

uutiset.msn.hs.fi/kaupunki/a...22?ref=msn

Onko hänellä kaikki kotona?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.05.2009 - 11:08

Täysi juoppo tuo mies on. Siitä ei pääse yhtään mihinkään.
Lisäksi hänellä näyttää nousseen neste päähän, kun joka kerta kun tällaista tapahtuu, hän kertoo olevansa niin kuuluisa.
Noilla pysyy ainakin keltaisen lehdistön otsikoissa. Hänestä on kasvamassa hyvä kilpailija Nykäselle.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.05.2009 - 11:01

Ei silloin ole kaikki enää kotona, kun käytös on tuollaista...kirjailijalla taitaa olla jonkinmoinen alkoholi-ongelma.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 18.05.2009 - 11:11

Tuo on sitä kuuluisaa känniörveltämistä. Kyseinen herra on jo pitkään ollut ihan seko kännipäissään ja senhän huomaa jo tuotannossakin. En ole ihaillut häntä enää vuosikausiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2009 - 11:20

Ei hänen käytöksensä ole mitenkään korrektia, mutta kyllä tavallinen pulliainen tekee kaikenlaista hölmöä ,mutta julkisuuden henkilön temput tietää koko maa, lehdistön vältyksellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2009 - 11:46

ohhoh.. no todellakin loppui

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2009 - 12:08

En nyt mikään Arton ihailija ole ollutkaan, mutta 90-luvun alkuun asti tiiviisti luin koko tuotannon. Silloin minun näkövinkkelistäni alkoi toisto ja taantuma. Siis viimeaikainen kehitys ei ole tullut mitenkään yllätyksenä.

Toisaalta yhden toisen 'julkkisen' kaverina tiedän, miten törkeän provosoivaa 'tavallisten' pikkupöhnässä olevien kansalaisten käytös on ihan jokapäiväisessä elämässä, kapakoista nyt puhumattakaan. Pätkääkään puolustelematta julkimon töppiä, en myöskään osaa tuntea juuri mitään myötätuntuntoa näitä 'uhreja' kohtaan, lähes aina ovat saaneet mitä ovat pyytäneetkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2009 - 13:18

Aina hän on ollut juoppo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2009 - 13:32

Suuret taiteilijat voivat myös vanheta, sairastua ja joutua kaikenlaisiin epämiellyttäviin tilanteisiin. En ole ollut mikään Arto Paasilinnan ihailija, mutta luotan kustantajien arvostelukykyyn, ja uskon, että hänen kirjansa ovat olleet laadukkaita. Vanhenemine on vaikeaa, itse kullekin, julkisuudessa oleville vielä vaikeampaa, kun näkee tuollaisia uutisia lehdissä. Ei ihme, jos joutuu hakeutumaan kestopöhnään selviytyäkseen omasta arjestaan. Valitettavaa, mutta totta monen taiteilijan ja julkisuuden hahmon kohdalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2009 - 14:47

Onkohan Artolla noussut pikkuisen pissi päähän. Mielestäni hänen tuotantonsakin on viime vuosina koko ajan vaan huonontunut., olisiko alkoholilla osuutta tähänkin asiaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2009 - 15:36

No hän saa olla omissa kuvioissaan ja miettiä syntyjä syviä, mutta minua hänen olonsa ei kiinnosta. Enpä ole edes lukenut hänen tuotantoaankaan, joten sekin kokemus saa jäädä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2009 - 16:41

Olen kyllä samoilla linjoilla siinä, mitä vähäviisas aiemmin sanoi. Olen myös lukenut hänen varhaistuotantonsa ja minusta se on ollut ihan hyvää viihdelukemista, jos nyt lukemisesta ylipäätään sitten pitää. Tuotanto on huonontunut selvästi ja sitä tuskin jaksaa enää edes selailla. Makuasioista ei sovi kinastella sehän on tietysti selvä asia. Sanokaapa esimerkki sellaisesta suomalaisesta tosi julkkiksesta, mikä ei jollain tavalla olisi mediassa elämänsä aikana esiintynyt paheksuttavasti? Olen monta kertaa sitä miettinyt ja niitä ei taida kovin paljon täysin puhtaita pulmusia löytyä? Kyllä jokaisessa on aina jotain vikaa jos media sitä hakemalla hakee. 1970 luvulla törmäsin sattumalta junassa henkilöön, joka oli silloisessa suuressa juorulehdessä töissä ollessaan joutunut toimittajan avustajana jopa murtautumaan julkkisten asuntoihin mehevien juttujen aikaan saamiseksi. En kyllä halua Paasilinnan käytöstä millään lailla tässä puolustaa, mutta kyllä provosoijia aina löytyy ja epäilen vahvasti, että nytkin kyseinen tapaus on mitä todennäköisemmin tapahtunut ravintolassa tai vastaavassa, jossa tarjoillaan alkoholipitoisia juomia ja joissain määrin kummankin armon herrojen puheenvaihdon herpaantuessa ja harkintakyvyn pettäessä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2009 - 17:00

En erikoisemmin ole ollut Paasilinna fani koskaan.
Liekö viina pehmentänyt miehen pään ??

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2009 - 17:48

Ei oo ollut enään pitkään aikaan järki tallella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 18.05.2009 - 18:53

no hyi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2009 - 18:55

Tuskin kuitenkaan ihan ilman syytä on hyökännyt viattoman nuorukaisen kimppuun? Ja jos kaveri on ollut valmiina kuvaamaan, vaikuttaa suunnitellulta jutulta... Hermoheikkoja ei kannata ärsyttää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2009 - 19:45

rupeekohan Artoa jo vanhuus vaivaan, no en tiedä, ja tuohon turpiin vedosta on vaikeaa sanoa mitään, kun ei faktoja tiedä, mutta arton kyllä kannattais käydä lääkärisedällä, jos on alkohooliongelmia...kyllä aina on noita jotka kerjäävät julkisuutta keinolla millä hyvänsä, onhan noita jo nähtykkin, turhia julkkiksia...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2009 - 20:54

Valot palaa mut ketää ei oo koton.Kuvitteleeks se tosiaa,et tollane selitys menee todesta,et joku nuori ois ottanu pillistä kiinni ja lyöny ihan vaa huviksee ja ku hää sattuu olee kuuluisa.Ei kyl oo mikää peruste käydä kii alaikäsee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2009 - 22:10

Olisi poika saanut lyödä Paaslinnaa kunnolla turpiin.
Mokomakin juoppo. Eihän sellaisa voi ihailla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 18.05.2009 - 22:19

No johan on ihmeellistä toimintaa.
Takasin olisi pitänyt pojan antaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2009 - 22:34

ei auennut sivu.. en tiiä mistä on kysymys mutta ilmeisen hirvittävää:D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2009 - 23:46

Hupaisaa ajatella, että tuommoinen vanha pikku pullukka olis uhka jollekulle, olletikaan nuorelle MIEHELLE. Minun kans ei poju rupeaisi. (En minäkään sen kans, ei tarvitsisi.) Nyrkkinsäkin oli kuvassa kuin pullasorsan räpylä; muka iso?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.05.2009 - 00:45

Kilpailee häkämiehen kanssa lööppijulkisuudesta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.05.2009 - 09:54

Ko. henkilö on ollut juoppo koko elämänsä ajan eli aikuiselämänsä. Siksi en ole osannut arvostaa häntä koskaan, jonkun kirjan olen lukenut, siinä kaikki.